KarinaA skriver:
er ked af at høre du er endt her
tro mig, uanset hvor hård og fuldstændig uoverskueligt du synes det er lige nu, så skal det hele nok gå 
det bedste du kan gøre er at få alt iorden meget hurtigt, find et nyt sted at bo, få fastsat samvær i statsamtet så der ikke er noget bøvl med det, få børnepenge igennem kommunen så dette ikke bliver et konflikt punkt imellem jer, kom ud på markedet igen, få søgt alle de andre tilskud du nu kan, sørg for at have din familie tæt på dig og tag evt. hjem og spis jævntligt ved søskende og forældre, få dine venner/veninder til at hjælpe dig ud på markedet igen..
ved godt at disse ting virker meget uoverskuelige, og det er absolut ikke det man gider tænke på, eller har overskud til PT. men der er ikke andet at gøre end at komme igang..
ventede selv alt for længe på den mand som forlod mig da jeg var 3 måneder henne..
je flyttede hjem til mine forældre, fik ny lejlighed, startede på ny uddannelse, og fandt en fantastisk ny fyr igennem en veninde, som jeg nu venter nr. to med..
håber du finder lykken igen, den er derude, man skal bare grave meget dybt efter sådan et svigt/tab 
Puha, der er jeg slet ikke. Har heller ikke lyst til at skulle have endnu en mand i mit liv, måske om mange år, men ikke i den femtid jeg ser forude. Har vidst fået nok for et helt liv.
Samvær, ved jeg ikke om overhovedet kommer til At ske. Det må fremtiden vise.