Hvordan kommer man sig over tabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Ja, det gjorde jeg
Og så var det det!
Idiot!!!!!!!!

Det burde være HAM der smuttede! Har det da skidt med at jeg foreslog du tog den snak når han reagerede sådan

Han burde, om ikke andet, tænke på Charlie og at han har brug for vante omgivelser. Hvor er han egoistisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

2721

Janni. skriver:

Wauw kan godt forstå du er i chok! Hvad ligger til grund for hans beslutning? Vi kan tage den i privat hvis ikke du har lyst til at skrive det her.

Han gad bare ikke kæmpe mere, havde brug for at være alene, elskede mig stadig men følte ikke at det nogensinde ville blive godt, godt!
Så gik jeg sÅ knap en uge inden jeg i morges satte ham
Stolen for døren og krævede en endelig beslutning. Ellers har jeg bare gået angst og ventet på hvad det skulle ende med og nøj jeg blev GAL!

Anmeld

13. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Det burde være HAM der smuttede! Har det da skidt med at jeg foreslog du tog den snak når han reagerede sådan

Han burde, om ikke andet, tænke på Charlie og at han har brug for vante omgivelser. Hvor er han egoistisk

Det er måske også fordi jeg blev så gal at jeg prøvede at stikke ham en lussing!
Ikke din fejl, jeg valgt selv.

Anmeld

13. august 2012

2721

4xGreve skriver:

hold da op hvor er jeg ked af det på din og din søns vegne jeg håber da virkelig han kom med en god forklaring??

jeg sender dig de største  og håber for en kun lyser fremtid for dig og din søn!

Tak
Den gode forklaring har jeg desværre ikke fået.
Det håber jeg virkelig også

Anmeld

13. august 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Det er måske også fordi jeg blev så gal at jeg prøvede at stikke ham en lussing!
Ikke din fejl, jeg valgt selv.

Forstår godt du er gal! Måske han skulle have haft den lussing

Anmeld

13. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Forstår godt du er gal! Måske han skulle have haft den lussing

Gu skulle han have haft den. Sidder der og aeer pg skatter mig mens han dumper mig foran vores søn!!!!
Han var desværre for hurtig

Anmeld

13. august 2012

4xGreve

Bøllemyr skriver:

Tak
Den gode forklaring har jeg desværre ikke fået.
Det håber jeg virkelig også

Det er jeg ked af, det må det da blot gøre det endnu værre når man ingen ordenlig forklaring får...

Jeg håber han en dag kan se sin egen fejl for det er ham der har mistet en hel masse ikke dig!

jeg vil ønske der var noget jeg kunne gøre... hvor kommer i fra? og er du begyndt at søge en ny lejlighed?

Anmeld

13. august 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Gu skulle han have haft den. Sidder der og aeer pg skatter mig mens han dumper mig foran vores søn!!!!
Han var desværre for hurtig

Jeg er virkelig ked af det Usselt gjort!

Anmeld

13. august 2012

2721

4xGreve skriver:

Det er jeg ked af, det må det da blot gøre det endnu værre når man ingen ordenlig forklaring får...

Jeg håber han en dag kan se sin egen fejl for det er ham der har mistet en hel masse ikke dig!

jeg vil ønske der var noget jeg kunne gøre... hvor kommer i fra? og er du begyndt at søge en ny lejlighed?

Mange tak

Jeg kommer fra storkøbenhavn, men er nu pt på midtsjælland hos mine forældre.
Ja, jeg leder med lys og lygter.
Tak for de søde ord

Anmeld

13. august 2012

2721

Laulund87 skriver:

Jeg er virkelig ked af det Usselt gjort!

Ja, det var usselt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.