Hvordan kommer man sig over tabet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.522 visninger
53 svar
0 synes godt om
13. august 2012

2721

Hej

Jeg er meget pludseligt blevet enlig.
Nu sidder jeg så her med følelsen af et kæmpe tab, tabet af den mand jeg elsker, tabet af den familie jeg altid havde forstiller mig min søn skulle opvokse i. Tabet af mit hjem og den fremtid jeg troede jeg havde.
Jeg synes det er SÅ hårdt og eg er SÅ skræmt og bange for hvorn det hele skal gå.

Hvordan kom i jer?
Hvordan holdte i hovedet koldt og undgik at ryge ned i et dybt sort hul?
Har i nogle gode fif?
Årh så mange spørgsmål og tanker der melder sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Kløver

kender intet til det, men ville ikke gå uden at give et kram

Anmeld

13. august 2012

2721

Maja84 skriver:

kender intet til det, men ville ikke gå uden at give et kram

Mange tak

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Vil også bare lige sende en kæmpe kram 

... Ville ikke gå uden 

Anmeld

13. august 2012

th

Bøllemyr skriver:

Hej

Jeg er meget pludseligt blevet enlig.
Nu sidder jeg så her med følelsen af et kæmpe tab, tabet af den mand jeg elsker, tabet af den familie jeg altid havde forstiller mig min søn skulle opvokse i. Tabet af mit hjem og den fremtid jeg troede jeg havde.
Jeg synes det er SÅ hårdt og eg er SÅ skræmt og bange for hvorn det hele skal gå.

Hvordan kom i jer?
Hvordan holdte i hovedet koldt og undgik at ryge ned i et dybt sort hul?
Har i nogle gode fif?
Årh så mange spørgsmål og tanker der melder sig

kender desværre ikke til det. men synes du skulle have et kæmpe

Anmeld

13. august 2012

henh01

Jeg har været der.. Og tro mig, uanset hvor hårdt det er nu så går du lysere tider i møde. For hver dag der går bliver din tilværelse en smule lysere og vejen mod den anden side bliver kortere. Ikke nødvendigvis sagt at du tager meter skridt fra dag til dag, men lidt har også ret. En dag vil du kigge tilbage og se hvor langt du er nået,
I dag og i den næste nære fremtid må du koncenterer dig om din rolle som mor, og sørge når din søn ikke er der.
Få evt nogle veninder hjem på besøg, besøg familie og gør hyggelige ting med sin søn, gerne hvor du er omringet af andre.

Anmeld

13. august 2012

2721

MarieMor skriver:

Vil også bare lige sende en kæmpe kram 

... Ville ikke gå uden 

Mange tak

Anmeld

13. august 2012

2721

th skriver:

Mange tak

Anmeld

13. august 2012

2721

henh01 skriver:

Jeg har været der.. Og tro mig, uanset hvor hårdt det er nu så går du lysere tider i møde. For hver dag der går bliver din tilværelse en smule lysere og vejen mod den anden side bliver kortere. Ikke nødvendigvis sagt at du tager meter skridt fra dag til dag, men lidt har også ret. En dag vil du kigge tilbage og se hvor langt du er nået,
I dag og i den næste nære fremtid må du koncenterer dig om din rolle som mor, og sørge når din søn ikke er der.
Få evt nogle veninder hjem på besøg, besøg familie og gør hyggelige ting med sin søn, gerne hvor du er omringet af andre.

Mange tak
Jeg synes det er så svært at overskue det hele.
Jeg er så bekymret for min søn, hvad med samvær.
Det væreste er at jeg ikke har et rigtig sted og bo og føler mig så alene og med en sensetiv søn som ikke kan rumme ret meget pg har skreget sig selv i søvn føler jeg mig bare som en fiasko.

Anmeld

13. august 2012

2721

Opp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.