Ny bruger på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2012

Krisuer

Camillamuz skriver:

Tusind tak skal du have.. & Flot profilbillede! - Sikke en flot brud du er!

Ihh hvor er du sød mange tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2012

MorDk

VELKOMMEN TIL

Håber du bliver glad for at være her...!!! Man kan hurtigt blive afhængig

Anmeld

14. august 2012

merichs

Vekommen til  Håber du bliver glad for at være her 

Anmeld

14. august 2012

HeidiØ

Velkommen til

Anmeld

14. august 2012

mortilnoahogmelina

Velkommen til ..

Venter selv en baby spire til oktober

Anmeld

14. august 2012

Jupiter

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Velkommen og tillykke

Anmeld

14. august 2012

MariaKyedDK

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Velkommen

Anmeld

14. august 2012

Camilla Jensen

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hej med dig, og velkommen til Baby.dk

Et stort tillykke med din kommende prinsesse i maven, nu varer det ikke så længe før hun melder sin ankomst til jer. Og nyd det. De første par mdr går bare SÅ hurtigt.. Jeg kan slet ikke forstå at min datter allerede er 4,5 mdr..

Håber du bliver glad for denne side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.