Ny bruger på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.497 visninger
47 svar
0 synes godt om
13. august 2012

Deaktiveret profil

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Miss Church

Velkommen på siden og tillykke med din lille pige i maven

Anmeld

13. august 2012

gædde/gitte

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Velkommen til

Anmeld

13. august 2012

Kay

velkommen til

ved ik om der er så meget at vide... men et godt råd er at finde din termins gruppe når du alligevel tjekker siden ud... det er altid dejligt at skrive med andre der har termin lige omkring en selv

når ja... og så hvis du svare folk i en tråd så citer dem så får de besked om at du har skrevet til dem...

hvis du vil citere så skal du på det indlæg du vil svare, føre musen op på dato og tid... så kommer der to "knapper" frem hvor du kan trygge på citer og så skrive svaret...

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

velkommen til

ved ik om der er så meget at vide... men et godt råd er at finde din termins gruppe når du alligevel tjekker siden ud... det er altid dejligt at skrive med andre der har termin lige omkring en selv

når ja... og så hvis du svare folk i en tråd så citer dem så får de besked om at du har skrevet til dem...

hvis du vil citere så skal du på det indlæg du vil svare, føre musen op på dato og tid... så kommer der to "knapper" frem hvor du kan trygge på citer og så skrive svaret...

Okay.... 

Mange tak for rådet, jeg vil lige undersøge det med terminsgruppe nærmere, for ja det ku da være dejligt.

Er der begrænsninger for hvad man må spørge om herinde? - Hvor mange spørgsmål man må stille om dagen? eller?

Anmeld

13. august 2012

Kay

Camillamuz skriver:

Okay.... 

Mange tak for rådet, jeg vil lige undersøge det med terminsgruppe nærmere, for ja det ku da være dejligt.

Er der begrænsninger for hvad man må spørge om herinde? - Hvor mange spørgsmål man må stille om dagen? eller?

overhoved ikke... men der er nogle retnings linjer om at man skal "tale pænt" og sådan...

dem kan du læse her: https://www.baby.dk/Information/Guidelines.aspx

det er de eneste "regler" der er her

Anmeld

13. august 2012

wamse

Velkommen til

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

overhoved ikke... men der er nogle retnings linjer om at man skal "tale pænt" og sådan...

dem kan du læse her: https://www.baby.dk/Information/Guidelines.aspx

det er de eneste "regler" der er her

Okay.. Tusind tak.. 

Ja, self skal man snakke pænt, det sir jo næsten sig selv?

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

wamse skriver:

Velkommen til

Tak skal du have..  

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Miss Church skriver:

Velkommen på siden og tillykke med din lille pige i maven

Tusind tak skal du have.. 

Ja det er skønt med en lille en i maven.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.