Ny bruger på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Kay

Camillamuz skriver:

Okay.. Tusind tak.. 

Ja, self skal man snakke pænt, det sir jo næsten sig selv?

ja... men nogle gange kan debatterne godt blive ophedet... hvis man rammer nogle punkter folk har svære følelser omkring... o der går det nogle gange lidt galt for nogle...

men det er ikke tit...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Missq4

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

velkommen til og tillykke med den lille prinsesse i maven

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Kay skriver:

ja... men nogle gange kan debatterne godt blive ophedet... hvis man rammer nogle punkter folk har svære følelser omkring... o der går det nogle gange lidt galt for nogle...

men det er ikke tit...

Okay. Det er meget godt at vide så.. :-)

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Missq4 skriver:

velkommen til og tillykke med den lille prinsesse i maven

Tusind tak..  Det er super dejligt med en lille pige, glæder mig rigtig meget til hun kommer ud. 

Anmeld

13. august 2012

Isabella_mor

Velkommen til  

Det er tilladt at spørge om alt mellem himmel og jord herinde. Der er forskellige kategorier herinde og der er emner om næsten alt. Også nogle der ikke har noget med graviditet/fødsel og børn at gøre. Du ksn oprette emner som du måske har brug for at være anonym i. Det kan du sagtens. Det er ikke tilladt at afsløre andres anonymitet, så du kan med ro i sindet være 100% anonym. Det er også en meget rar feature herinde da der kan være emner man helst ikke vil have ansigt på. 

Der er også køb og salg af diverse ting og sager, mest børnetøj og tilbehør osv. Der er også nogle regler for køb og salg, de er gode lige at læse inden man sætter noget til salg eller køber noget  

Men ellers vil jeg råde dig til at kigge lidt rundt på siden og udforske sitet. Der er en masse søde mennesker herinde og jeg håber du ligesom alle os andre der er herinde at du bliver glad for at være her  

Anmeld

13. august 2012

MyBigWish

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Velkommen til  Og tillykke med graviditen 

Anmeld

13. august 2012

Muhmi

Velkommen til siden... Håber du får et godt ophold

Og selvfølgelig tillykke med den lille pige i mavsen

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Isabella_mor skriver:

Velkommen til  

Det er tilladt at spørge om alt mellem himmel og jord herinde. Der er forskellige kategorier herinde og der er emner om næsten alt. Også nogle der ikke har noget med graviditet/fødsel og børn at gøre. Du ksn oprette emner som du måske har brug for at være anonym i. Det kan du sagtens. Det er ikke tilladt at afsløre andres anonymitet, så du kan med ro i sindet være 100% anonym. Det er også en meget rar feature herinde da der kan være emner man helst ikke vil have ansigt på. 

Der er også køb og salg af diverse ting og sager, mest børnetøj og tilbehør osv. Der er også nogle regler for køb og salg, de er gode lige at læse inden man sætter noget til salg eller køber noget  

Men ellers vil jeg råde dig til at kigge lidt rundt på siden og udforske sitet. Der er en masse søde mennesker herinde og jeg håber du ligesom alle os andre der er herinde at du bliver glad for at være her  

Sikke med information man får, det er da dejligt!.. - Jeg anede så ikke man kunne være anonym, hvilket jo er en god ting, hvis man som du siger har et spørgsmål, som kan være en smule pinligt eller andet.

Ja, jeg udforsker siden alt hvad jeg kan, så jeg lære det hele at kende. 

Tusind tak for svaret, og jeg håber også jeg bliver glad for siden herinde.. Indtil videre er jeg fuldt tilfreds.

Anmeld

13. august 2012

Becks

Velkommen til

Håber du bliver glad for at være herinde - Pas på, man bliver afhængig

Anmeld

13. august 2012

MarieMor

Vil også bare lige sige velkommen til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.