Isabella_mor skriver:
Velkommen til
Det er tilladt at spørge om alt mellem himmel og jord herinde. Der er forskellige kategorier herinde og der er emner om næsten alt. Også nogle der ikke har noget med graviditet/fødsel og børn at gøre. Du ksn oprette emner som du måske har brug for at være anonym i. Det kan du sagtens. Det er ikke tilladt at afsløre andres anonymitet, så du kan med ro i sindet være 100% anonym. Det er også en meget rar feature herinde da der kan være emner man helst ikke vil have ansigt på.
Der er også køb og salg af diverse ting og sager, mest børnetøj og tilbehør osv. Der er også nogle regler for køb og salg, de er gode lige at læse inden man sætter noget til salg eller køber noget
Men ellers vil jeg råde dig til at kigge lidt rundt på siden og udforske sitet. Der er en masse søde mennesker herinde og jeg håber du ligesom alle os andre der er herinde at du bliver glad for at være her
Sikke med information man får, det er da dejligt!.. - Jeg anede så ikke man kunne være anonym, hvilket jo er en god ting, hvis man som du siger har et spørgsmål, som kan være en smule pinligt eller andet.
Ja, jeg udforsker siden alt hvad jeg kan, så jeg lære det hele at kende.
Tusind tak for svaret, og jeg håber også jeg bliver glad for siden herinde.. Indtil videre er jeg fuldt tilfreds.
Anmeld