Ny bruger på baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Deaktiveret profil

Dot D skriver:

Velkommen til Tillykke med den lille pige på vej..

Håber du bliver ligeså glad for at være her, som jeg er. Masser af dejlige og skønne "piger og drenge", der er klar til at hjælpe og støtte.

Bare lige en lille advarsel, hi hi, man bliver afhængig af at være her

Tusind tak skal du have.. 

Ja afhængig, måtte lige sige til kæresten at jeg lige skulle på computeren inden jeg gik i seng, så jeg lige kunne kigge herinde igen.. Det er godt nok vanedannene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

Deaktiveret profil

Merii skriver:

Velkommen til og jeg er ret sikker på du vil elske siden

Jeg blev medlem ikke for langtid siden men elsker denne hjemmeside.

Tillykke med babyen til oktober, jeg er også førstegangs gravid og venter en dreng til oktober

Merii 28+6

Tusind tak.. :-) Ja indtil videre virker det som en dejlig side.. :-) 

Hvor dejligt med andre der også er i samme båd som jeg selv, og tillykke med en dreng til jer. 

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Krisuer skriver:

Velkommen til dig 

Øog stort tillykke med lillepigen 

Tusind tak skal du have.. & Flot profilbillede! - Sikke en flot brud du er!

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

M (: skriver:

Velkommen til, og stort tillykke med den lille spire i maven! Håber du bliver glad for at være her, men som mange andre nævner, skal du passe på ikke at blive (alt for) afhængig - selvom det er en overhængende risiko, da denne babyside (efter min mening) er 100 gange bedre end mange af de andre babysites (:

Tusind tak.. :-) 

Tror allerede jeg er en smule afhængig, når jeg udsætter min sengetid for lige at tjekke herinde på siden.. Men det gør bestemt heller ikke noget, da jeg bare går hjemme til dagligt. 

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Guldimaven skriver:

Velkommen til, du går en fantastisk tid i møde!

Blev selv mor for 2 mdr siden, og det kan ikke beskrives med ord hvor fantastisk det var/er.. Glæd dig!!

Tusind tak..

Ja, jeg glæder mig også så forfærdelig meget til at se hende!, jeg kan snart ikke vente mere, syntes virkelig dagene går langsomme.. Jeg tæller næsten sekunder, det er helt vildt.  Tillykke med din morrolle. 

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

Frk.S skriver:

Velkommen til herfra også.... og stort tillykke med graviditeten.

Håber du bliver glad for siden - det er jeg i hvert fald. Og ja, man kan godt risikere at blive afhængig.

Du må stille alle de spørgsmål du vil!!! 

Tusind tak til dig også.. 

Det lyder dejligt at man har lov til at stille alle de spørgsmål, man har lyst til..

Anmeld

13. august 2012

Deaktiveret profil

BabyWish2012 <3 skriver:

Velkommen til - det er en fantastisk side og jeg elsker at være herinde, er på hver dag!

Stort tillykke med graviditeten!

Håber du kommer til at nyde dit ophold herinde, man kan ikke blive andet end afhængig.

Hvor er det dejligt med alle de positive folk herinde.. Jeg er sikker på jeg nok skal få et fantastisk ophold herinde.. Det tvivler jeg slet ikke på..

Anmeld

14. august 2012

Sophie90

Velkommen til, håber du får rigtig meget ud af at være her Det er et super dejligt sted..

Anmeld

14. august 2012

Clisolka

Camillamuz skriver:

Hej med jer. 

Hver gang jeg søger et spørgsmål på Google, så dukker svarene op på denne hjemmeside, så nu har jeg bestemt mig for at oprette en profil herinde, i håb om at kunne stille spørgsmål og få svar på dem..

Hvem er jeg? - Ja, jeg er en 20 årig kvinde, er forlovet med min kæreste, som jeg har tilbragt de sidste 6 år sammen med. Vi venter vores første barn til oktober og vi glæder os rigtig meget. Vi har fået afvide at det er en pige, og det er helt fantastisk!

Hvis der er noget jeg bør vide om denne hjemmeside, eller noget jeg er gået glip af, må i meget gerne skrive det.

Jeg glæder mig til at udforske siden, lære jer at kende og bruge masser af tid herinde! Hvis i har nogen spørgsmål, så skal i være velkommen til at spørge.. 

Velkommen til Baby - håber du bliver glad for at være herinde, og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

14. august 2012

Dot D

Camillamuz skriver:

Tusind tak skal du have.. 

Ja afhængig, måtte lige sige til kæresten at jeg lige skulle på computeren inden jeg gik i seng, så jeg lige kunne kigge herinde igen.. Det er godt nok vanedannene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.