Har "vores" mænd det for godt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Så giver det ikke så meget mening, at han handler ind. Jeg kan godt forstå, at det kan være træls, at han ikke kan tage sig sammen omkring rengøringen når det betyder, at du så må bruge tiden du kunne bruge med din søn.  

Kan han ikke se det fra din side? 

Joo det siger han, men han synes ikk det er så galt..... Selvom lige nu f.eks. har jeg været i aktivering i 1 uge, og det eneste han har lavet på den uge er at ligge noget tøj sammen, og tømme og fylde opvaskemaskinen... Der trænger til at blive støvsuget, vasket tøj, lagt endnu mere tøj på plads, slået græs, støvet af....... Men det der irreretere mig mest er at han har HELE dagen til det, alle dage... Jeg har ikk engang tid til mine venner andet end et par timer enten lørdag eller søndag.... Og dem kan jeg så bruge på at gøre rent!.... Hvem er det lige der har det godt i det her forhold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

-Sigrid-

Jeg laver det som min mand ikke kan lide og omvendt

Jeg vasker tøj og ligger vores fælles mit, vores datters og vores fælles tøj sammen, jeg gør badeværelse rent, gør vinduer rene og vasker gulv.

Min mand støvsuger og tager opvasken.

Vi henter/aflevere sammen, men fremover er det nok mest mig. Vi handler ind sammen hver gang og når der er større "opgaver" gør vi det sammen og nyder det.

Vi hygger rigtig meget om hinanden, nusser heletiden og siger vi elsker hinanden 50-150 gange dagligt (selvom vi ikke siger det højt når der er nogen i nærheden). Vi er gode til at sætte os ned og se fjernsyn/film sammen og henter cola, kaffe, banan, is osv

Jeg laver mad 2/3 af tiden og han laver mad 1/3.

Vi er smask forelskede selvom vi har været sammen i 2½ år, og vi har et virkelig godt forhold hvor der ikke er noget piveri over en prut eller ubarberede ben. 

Og jeg har ondt af alle jer andre som ikke har min fantastiske mand, og er glad for at jeg har papir på ham 

(Han er godt opdraget hjemmefra)

Anmeld

13. august 2012

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Joo det siger han, men han synes ikk det er så galt..... Selvom lige nu f.eks. har jeg været i aktivering i 1 uge, og det eneste han har lavet på den uge er at ligge noget tøj sammen, og tømme og fylde opvaskemaskinen... Der trænger til at blive støvsuget, vasket tøj, lagt endnu mere tøj på plads, slået græs, støvet af....... Men det der irreretere mig mest er at han har HELE dagen til det, alle dage... Jeg har ikk engang tid til mine venner andet end et par timer enten lørdag eller søndag.... Og dem kan jeg så bruge på at gøre rent!.... Hvem er det lige der har det godt i det her forhold

Tjo... Det er vist ikke så svært at gætte Jeg håber han sætter pris på det!

Anmeld

14. august 2012

katrine26

Mamalou skriver:

Det lyder til at være med fuld overlæg

Nej nej mener virkelig at mænd har det for godt...

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.