Mad til 12 - what to make?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2012

Stumpen

Animalia skriver:

Ja Her er linket:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift.php?id=5310&Australsk%20squasht%C3%A6rte

Vi bruger den meget fordi vi dyrker squash og det er bare noget med at få det brugt fordi squash bliver hurtigt kæmpe store og ubrugelige hehe..

Det ser godt nok godt ud!! Men skal der ingen bund være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2012

Sophie90

Stumpen skriver:

Det ser godt nok godt ud!! Men skal der ingen bund være??

Nej! Det er derfor den er så skide nem.. Man smækker det bare sammen og ind i ovnen.. ikke nogen fandens deg hehe :b

Anmeld

12. august 2012

come2

Stumpen skriver:

Vi skal snart holde fødselsdag for min datter - vi bliver 8 voksne og 4 børn... Jeg skal på arbejde den dag..

Så here it goes: Jeg ska lave mad til 12 og jeg er ingen ørn i køkkenet - nogen forslag til hvad jeg skal lave??

-Anja

Pitabrød, tortillas, tærter med salat til :O)

Anmeld

13. august 2012

Maja_4000

Har ikke læst tråden

Hvor gammel er din datter ? Jeg synes du skal spørge hende , hvad hun gerne vil have .. Eller måske komme med nogle forslag som hun kan vælge imellem .. Jeg fik altid lov at bestemme menuen da jeg var lille og jeg elskede det

Men ellers vil jeg foreslå lasagne eller musakka - Det kan du sagtens forberede dagen før og så skal det bare i ovnen når du kommer hjem fra arbejde sammen med en gang flutes Og så noget salat til ..

Ellers kunne det jo være mad som gæsterne "selv" skal lave .. Burger , tortillias osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.