Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal snart holde fødselsdag for min datter - vi bliver 8 voksne og 4 børn... Jeg skal på arbejde den dag..
Så here it goes: Jeg ska lave mad til 12 og jeg er ingen ørn i køkkenet - nogen forslag til hvad jeg skal lave??
-Anja
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stumpen skriver: Vi skal snart holde fødselsdag for min datter - vi bliver 8 voksne og 4 børn... Jeg skal på arbejde den dag.. Så here it goes: Jeg ska lave mad til 12 og jeg er ingen ørn i køkkenet - nogen forslag til hvad jeg skal lave?? -Anja
Bulgur salat med kylling marineret i sød chili sauce. Blandet sammen med peberfrugt, persille, lidt hvidløg, cherrytomater
lasange er er nemt og hurtigt at lave. Og så laver du bare fluets til og noget tomatsalat.
Så ville jeg nok grille noget kød og så kan du jo dagen forinden koge en omgang nye kartofler som du laver kold kartoffelsalat af. Dagen før kan du lavet noget dej der skal langtidhæve natten over som bare skal smides i ovnen, og så kan du lave en salat. På den måde er det nemt og du kan lave meget af det dagen inden
Ej nogle gode forslag I har Kom endeig med flere
Du skal da lave den dér viiiiildt lækre roulade, vi fik ned hos dig og den lækre salat...
Jeg har lavet rouladen med kyllingestykker i, det er rigtigt godt, mums
Stumpen skriver: Ej nogle gode forslag I har Kom endeig med flere
Becks skriver: Bulgur salat med kylling marineret i sød chili sauce. Blandet sammen med peberfrugt, persille, lidt hvidløg, cherrytomater
det lød da lige alt alt alt for godt MUMS altså....
B&J skriver: det lød da lige alt alt alt for godt MUMS altså....
Det smager også vidunderligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128