Til jer der venter på tid ved gyn. mht. fertilitetsudredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Hold da op jamen så kan det måske passe med ferie alligevel?

FOR HELVED DA OGSÅ!!! - ja undskyld jeg bander...

fertilitetsklinikken har afvist vores henvisning, for min læge har ikke lavet alle de undersøgelser+prøver der skulle med til det!!!

så nu starter vi forfra!!!!!!!!!!!!!

og har ingen fridage til lægebesøg!!!  så suuuuuuuurt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Altså de mænd

Den skal afleveres inden for en time, og kan se du har skrevet til Tarkoflen at han møder meget tidligt, så det går nok ikke at lave den om morgenen

Men han må jo så få tidligt fri, og så kan det jo være at den kan afleveres inden de lukker, så skal du da ikke gå og vente utålmodigt i så lang tid

Og ventetid er der såmænd rigeligt af, når man er i behandling, så ingen grund til at gøre det værre.

Håber I finder en løsning på det hele

ARHHHHH!!!!!!! lægen har overhoved ikke lavet alle de  ting han skulle!!!!!!

så vi skal starte HELT forfra!!!

Anmeld

20. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

fertilitetsklinikken har afvist vores henvisning, for min læge har ikke lavet alle de undersøgelser+prøver der skulle med til det!!!

Ej altså hvor noget møj det er jeg rigtig ked af at høre!

Håber du kan få det passet ind alligvel...

Sender et stort

Anmeld

24. august 2012

Nessie

gædde skriver:

ARHHHHH!!!!!!! lægen har overhoved ikke lavet alle de  ting han skulle!!!!!!

så vi skal starte HELT forfra!!!

Det kan da vel ikke være så svært? Er det ikke bare en henvisning og nogle blodprøver der skal til?

Jeg kan ikke engang huske hvad lægen gjorde da vi blev sendt i behandling, men mener da ikke det var noget særligt.

Er det ikke noget de kan ordne på klinikken?
ellers må du skynde dig at få en ny tid hos lægen

Anmeld

24. august 2012

Kris89

gædde skriver:

undskyld jeg kommer ind her så sent i debatten, men står og venter på at skulle til scanning og forhåbentlig herefter til fertilitetsklinik..

hvilke ting skal være i orden fra lægen?? blodprøver + invendig scanning??

Anmeld

25. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Det kan da vel ikke være så svært? Er det ikke bare en henvisning og nogle blodprøver der skal til?

Jeg kan ikke engang huske hvad lægen gjorde da vi blev sendt i behandling, men mener da ikke det var noget særligt.

Er det ikke noget de kan ordne på klinikken?
ellers må du skynde dig at få en ny tid hos lægen

der var gået helt ged i den

de samarbejder med 2 forskellige klinikker... hvor den ene selv sørger for alt og den anden vil ha blodprøver fra egen læge, sidst nævnte er så min

gik i panik, fordi jeg aldrig har fridage i hverdage.... men fik så listet mig til lægen inden job i torsdags og skal igen på mandag(blodprøver) og når vi har ferie skal vi så ned og snakke.... og jeg skal ha. VATPINDEN..........avvvvvvvvv.............. den glæder jeg mig IKKE til   ha ha ha ha

Anmeld

25. august 2012

gædde/gitte

Kris89 skriver:

undskyld jeg kommer ind her så sent i debatten, men står og venter på at skulle til scanning og forhåbentlig herefter til fertilitetsklinik..

hvilke ting skal være i orden fra lægen?? blodprøver + invendig scanning??

kommer lidt an på din læge og klinikken..... men for at du ikke ender ligesom mig, så syntes jeg du skal ringe på klinikken og spørge hvilke ting de sørger for  . evt. se det på deres hjemmeside

Anmeld

25. august 2012

Nessie

gædde skriver:

der var gået helt ged i den

de samarbejder med 2 forskellige klinikker... hvor den ene selv sørger for alt og den anden vil ha blodprøver fra egen læge, sidst nævnte er så min

gik i panik, fordi jeg aldrig har fridage i hverdage.... men fik så listet mig til lægen inden job i torsdags og skal igen på mandag(blodprøver) og når vi har ferie skal vi så ned og snakke.... og jeg skal ha. VATPINDEN..........avvvvvvvvv.............. den glæder jeg mig IKKE til   ha ha ha ha

Det var da også besværligt.

Her ordnede de vist bare det hele på klinikken, vi skulle i hvert fald kun have taget blodprøver én gang (så vidt jeg husker).

Kan du ikke få fri til at tage til lægen? Det mener jeg man kan de fleste steder.

Hvad skal der ske med vatpinden? Synes jeg ikke jeg kan huske, eller også har jeg fortrængt det

Anmeld

25. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Det var da også besværligt.

Her ordnede de vist bare det hele på klinikken, vi skulle i hvert fald kun have taget blodprøver én gang (så vidt jeg husker).

Kan du ikke få fri til at tage til lægen? Det mener jeg man kan de fleste steder.

Hvad skal der ske med vatpinden? Synes jeg ikke jeg kan huske, eller også har jeg fortrængt det

ja det ski lidt bøvlet  men tilgengæld er klinikken den i danmark med højeste sucessrate

nej.... for jeg har ingen kollegaer  sådan rigtigt.. og da stadig er en "hemmelighed" så er dat sgu svært at begrund4e en fridag....

VATPINDEN!(skal udtales med frygtsom og lidt angstfuld stemme) som er på str med en lokumsbørste,skal med vold og magt penetrere mit stakkels urinrør, for at tjekke for klamydia.... i tilfælde af at jeg har haft det uden at vide det  (er tjekket for nogen år tilbage, og min nye mand også, men kan jo ikke udtale mig på ekséns vejne)

Anmeld

25. august 2012

Nessie

gædde skriver:

ja det ski lidt bøvlet  men tilgengæld er klinikken den i danmark med højeste sucessrate

nej.... for jeg har ingen kollegaer  sådan rigtigt.. og da stadig er en "hemmelighed" så er dat sgu svært at begrund4e en fridag....

VATPINDEN!(skal udtales med frygtsom og lidt angstfuld stemme) som er på str med en lokumsbørste,skal med vold og magt penetrere mit stakkels urinrør, for at tjekke for klamydia.... i tilfælde af at jeg har haft det uden at vide det  (er tjekket for nogen år tilbage, og min nye mand også, men kan jo ikke udtale mig på ekséns vejne)

Jeg tænkte bare, at du måske kunne få en tid morgen eller eftermiddag, så du ikke skulle bruge en hel fridag på det? Men ved godt det kan være svært, har selv et job, hvor man ikke bare kan gå.

Hvilken klinik er det nu du er tilknyttet?

Det blev vi også tjekket for, men det var da bare med en blodprøve, skulle heldigvis ikke have noget testet med VATPINDE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.