Til jer der venter på tid ved gyn. mht. fertilitetsudredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Det lyder heldigvis værre end det var

Jeg gik på Brædstrup første gang, og den klinik jeg går på nu, siger at de er meget glade for at skanne deroppe, så jeg har ikke været helt så mange skanninger igennem denne gang
Tror det er forskelligt fra klinik til klinik.

Men hvis æggene ellers vokser som de skal, så er der jo heller ikke det store behov for at skanne, og man vænner sig til det, og blufærdigheden forsvinder

ihhhhhhhh stadig ingen brev................ men det kunne se at henvisningen ER modtaget ved gyn.............. så venter til i midten af ugen...kan jo være de har haft ferie........de skarner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2012

Nessie

gædde skriver:

ihhhhhhhh stadig ingen brev................ men det kunne se at henvisningen ER modtaget ved gyn.............. så venter til i midten af ugen...kan jo være de har haft ferie........de skarner

Ih altså.

Har du fået brevet nu?

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Ih altså.

Har du fået brevet nu?

nej......... snøft snøft............

Kan simpelthen ikke forstå det

De (den der patientlinje) sagde at de kunne se at henvisningen er modtaget ved den klinik jeg er henvist til d. 27/7.... og så har de jo så 10 hverdage til at sende brev til mig............ men ??.......... er jeg flabet hvis jeg ringer til dem?

Anmeld

16. august 2012

Nessie

gædde skriver:

nej......... snøft snøft............

Kan simpelthen ikke forstå det

De (den der patientlinje) sagde at de kunne se at henvisningen er modtaget ved den klinik jeg er henvist til d. 27/7.... og så har de jo så 10 hverdage til at sende brev til mig............ men ??.......... er jeg flabet hvis jeg ringer til dem?

Næ, skynd dig at ringe.

Du kan jo være endt i en forkert bunke, eller brevet kan være blevet væk i posten, så ring du bare

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Næ, skynd dig at ringe.

Du kan jo være endt i en forkert bunke, eller brevet kan være blevet væk i posten, så ring du bare

arrrg!!!........... jamen for fanden da osse!!.......... min mobil nægter at ringe nummeret op!?! den ringer op- og skriver så "opkald afbrudt"...............?!? kan godt ringe min mand op!!!! ork.......... og nu er telefon åbningstiden slut (9-11)  ORRRRRKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg må bare ikke få børn, eller hva sker der?..........

Anmeld

16. august 2012

Nessie

gædde skriver:

arrrg!!!........... jamen for fanden da osse!!.......... min mobil nægter at ringe nummeret op!?! den ringer op- og skriver så "opkald afbrudt"...............?!? kan godt ringe min mand op!!!! ork.......... og nu er telefon åbningstiden slut (9-11)  ORRRRRKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg må bare ikke få børn, eller hva sker der?..........

Mærkelig telefon du har

Håber du har bedre held i morgen, der må have været noget galt med linien i dag

Håber det lykkes at komme igennem i morgen

Anmeld

16. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Mærkelig telefon du har

Håber du har bedre held i morgen, der må have været noget galt med linien i dag

Håber det lykkes at komme igennem i morgen

for pokker!!!!......... ha ha ha ha.... har byttet om på to tal

.... nå..... har sendt dem en mail nu

Anmeld

16. august 2012

Nessie

gædde skriver:

for pokker!!!!......... ha ha ha ha.... har byttet om på to tal

.... nå..... har sendt dem en mail nu

Ha ha ha ha ha ha ha, du skal da bare gøre det besværligt for dig selv

Håber du snart får svar på din mail så

Anmeld

18. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Ha ha ha ha ha ha ha, du skal da bare gøre det besværligt for dig selv

Håber du snart får svar på din mail så

NU har manden fået hans gigant-krus til hans.... "kvali-klat" (hans ord)

og nu forventer han fandme at jeg kan vente 14 dage på at han har ferie, så han kan aflevere...øhm...klatten.............

Fanden tage hans pligt opfyldende sind..........

.... får jeg ingen tid før de har fået, undersøgt og resultatet forlægger på hans svømmere??.....for så dør jeg............ så skal jeg jo vente 4 uger!!! 4 uger Nessie!!!!  

Anmeld

18. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

NU har manden fået hans gigant-krus til hans.... "kvali-klat" (hans ord)

og nu forventer han fandme at jeg kan vente 14 dage på at han har ferie, så han kan aflevere...øhm...klatten.............

Fanden tage hans pligt opfyldende sind..........

.... får jeg ingen tid før de har fået, undersøgt og resultatet forlægger på hans svømmere??.....for så dør jeg............ så skal jeg jo vente 4 uger!!! 4 uger Nessie!!!!  

Kan han ikke lave den hjemme og så kan du smutte forbi med den

Ihh den ventetid er bare rædselsfuld!

Håber snart l kan komme videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.