Til jer der venter på tid ved gyn. mht. fertilitetsudredning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Kan han ikke lave den hjemme og så kan du smutte forbi med den

Ihh den ventetid er bare rædselsfuld!

Håber snart l kan komme videre

HA HA HA HA KANON GO IDE!!

.......... hvis det ikke lige havde været fordi han møder kl 03.45 på job......... og så længe kan jeg nok ikke holde den frisk, uanset hvor meget jeg ruger!

overvejer at ringe til dem og hører hvornår man kan aflevere....... de har telefon tid fra 9.30-11.00, men de må da være der noget mere end det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

HA HA HA HA KANON GO IDE!!

.......... hvis det ikke lige havde været fordi han møder kl 03.45 på job......... og så længe kan jeg nok ikke holde den frisk, uanset hvor meget jeg ruger!

overvejer at ringe til dem og hører hvornår man kan aflevere....... de har telefon tid fra 9.30-11.00, men de må da være der noget mere end det

Nej det kan jeg godt se kan gå hen og blive et problem

Jeg tror altså du kan aflevere derude det meste af dagen, han har vel ikke så sent fri, når han møder så tidligt

Jeg for at han kan få lov til at aflevere senere!

Anmeld

18. august 2012

Nessie

gædde skriver:

NU har manden fået hans gigant-krus til hans.... "kvali-klat" (hans ord)

og nu forventer han fandme at jeg kan vente 14 dage på at han har ferie, så han kan aflevere...øhm...klatten.............

Fanden tage hans pligt opfyldende sind..........

.... får jeg ingen tid før de har fået, undersøgt og resultatet forlægger på hans svømmere??.....for så dør jeg............ så skal jeg jo vente 4 uger!!! 4 uger Nessie!!!!  

Altså de mænd

Den skal afleveres inden for en time, og kan se du har skrevet til Tarkoflen at han møder meget tidligt, så det går nok ikke at lave den om morgenen

Men han må jo så få tidligt fri, og så kan det jo være at den kan afleveres inden de lukker, så skal du da ikke gå og vente utålmodigt i så lang tid

Og ventetid er der såmænd rigeligt af, når man er i behandling, så ingen grund til at gøre det værre.

Håber I finder en løsning på det hele

Anmeld

19. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Nej det kan jeg godt se kan gå hen og blive et problem

Jeg tror altså du kan aflevere derude det meste af dagen, han har vel ikke så sent fri, når han møder så tidligt

Jeg for at han kan få lov til at aflevere senere!

narh...... han har som reglt fri mellem 16.00-20.00 (lastbil chauffør)

men han skal nok nå at blive træt af at høre på mig snakke om sæd ha ha ha ha!! - så mon ikke han i løbet af et par dage tigger om at komme til at aflevere den, så han kan få fred

Anmeld

19. august 2012

gædde/gitte

Nessie skriver:

Altså de mænd

Den skal afleveres inden for en time, og kan se du har skrevet til Tarkoflen at han møder meget tidligt, så det går nok ikke at lave den om morgenen

Men han må jo så få tidligt fri, og så kan det jo være at den kan afleveres inden de lukker, så skal du da ikke gå og vente utålmodigt i så lang tid

Og ventetid er der såmænd rigeligt af, når man er i behandling, så ingen grund til at gøre det værre.

Håber I finder en løsning på det hele

ha ha ha. jeg har truet ham med at ringe til hans chef, og få lagt hans rute så den løber forbi klinikken ha ha ha!

.......... ringer og hører deres åbningstider i morgen

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

narh...... han har som reglt fri mellem 16.00-20.00 (lastbil chauffør)

men han skal nok nå at blive træt af at høre på mig snakke om sæd ha ha ha ha!! - så mon ikke han i løbet af et par dage tigger om at komme til at aflevere den, så han kan få fred

Så må han da have nogle fridage, så mange timer som han kører, ellers må du få chefen til at lægge ruten forbi klinikken

Anmeld

19. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Så må han da have nogle fridage, så mange timer som han kører, ellers må du få chefen til at lægge ruten forbi klinikken

han er simpelthen for tro mod sit job.........  hmmmmmmmmmm........ er ude i at gennemtænke.

OPERATION SÆDUDTØMNING:

1.jeg tager fri.

2. Jeg finder ham et sted i nordjylland

3.opsøger ham på en rasteplads.

4.forgriber mig på ham.

5. efterlader ham udnyttet.

6.trodser hastighedsgrænser om nødvendigt med glasset mellem patterne.

7. aflevere det på klinikken indenfor 1 time.

..det ville også være en go historie

Anmeld

19. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

han er simpelthen for tro mod sit job.........  hmmmmmmmmmm........ er ude i at gennemtænke.

OPERATION SÆDUDTØMNING:

1.jeg tager fri.

2. Jeg finder ham et sted i nordjylland

3.opsøger ham på en rasteplads.

4.forgriber mig på ham.

5. efterlader ham udnyttet.

6.trodser hastighedsgrænser om nødvendigt med glasset mellem patterne.

7. aflevere det på klinikken indenfor 1 time.

..det ville også være en go historie

Super god plan og jeg mener de på Skejby siger 1 1/2 time

Anmeld

20. august 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Super god plan og jeg mener de på Skejby siger 1 1/2 time

det bvar da godt jeg ringede til dem! - de har kanon travlt!.......... kunne først aflevere d. 5/9.............!?! vildt nok

Anmeld

20. august 2012

tarkoflen

gædde skriver:

det bvar da godt jeg ringede til dem! - de har kanon travlt!.......... kunne først aflevere d. 5/9.............!?! vildt nok

Hold da op jamen så kan det måske passe med ferie alligevel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.