Er i tvivl om hvad vi skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2012

missie20

samantha1986 skriver:

Jeg skrev vist i sidste uge et indlæg om vores datter var klar til at komme på eget værelse. Hun var begyndt at mosle en del to timer før hun vågnede. 

Den første nat hun sov selv gik fint. Jeg var oppe en gang og give mad. Anden nat måtte jeg op to gange og det fortsatte et par nætter. Natten til i går var det helt tosset. Hver gang hun faldt i søvn og jeg lagde hende så vågnede hun. Det stod på i to timer. Jeg tog hende med på sofaen hvor jeg lagde mig med hende og hun faldt i søvn med det samme. I aftes valgte jeg at lægge mig med hende på sofaen denne gang på en dyne ved siden af mig. Dagen før lå hun på mig. Hun faldt i søvn efter en halv time mens jeg holdt hende i hånden og lod hende mærke jeg var der. Og dælme om ikke hun sov hele natten. 

Siden hun røget på eget værelse har hun ikke ville sove selv ón dagen. Men nu tænker jeg om der er en sammenhæng. At hun måske ikke føler sig tryg. Det skal lige siges hun er to måneder. 

På lørdag kommer der håndværkere der skal sætte nyt vindue i soveværelset så derfor vil vi ikke rykke hende ind til os før efter. Men er det dybt at tage hende ind til os igen eller skal vi bare give det mere tid?

Hivs din datter kun er 2 måneder, så er det efter min mening alt alt ALT for tidligt og putte hende på eget værelse. Det er synd efter min mening. Dit barn har brug for tryghed og omsorg og vide du er der for baby.
Du skal jo tænke på dit barn er lige kommet ud af dig, og som 2 måneder i alder, ved din baby slet ikke endnu at i ikke hører sammen mere.
Jeg havde min søn sovende i hans egen tremmeseng indtil han blev 8 måneder, derefter puttede jeg ham på eget værelse udstyrret med en babyalarm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2012

samantha1986

missie20 skriver:

Hivs din datter kun er 2 måneder, så er det efter min mening alt alt ALT for tidligt og putte hende på eget værelse. Det er synd efter min mening. Dit barn har brug for tryghed og omsorg og vide du er der for baby.
Du skal jo tænke på dit barn er lige kommet ud af dig, og som 2 måneder i alder, ved din baby slet ikke endnu at i ikke hører sammen mere.
Jeg havde min søn sovende i hans egen tremmeseng indtil han blev 8 måneder, derefter puttede jeg ham på eget værelse udstyrret med en babyalarm.

Hvis du læser det jeg har skrevet så var det fordi hun moslede rundt lang tid før hun vågnede. Hun blev "vækket" af hendes fars snorken. Og det fungerede så ikke for hende at sove selv så hun kom ind til os igen. Men hvis hun igen viser tegn på at hun ikke sover godt hos os så prøver vi igen. Jeg er sikker på hun nok skal få al den tryghed og kærlighed hun har brug for i løbet af dagen. Og det var kun for at se om det kunne gøre så hun sov bedre.

Anmeld

20. august 2012

Pige2009

samantha1986 skriver:

Hun sover inde ved os stadig. Men hun sover bare så godt. 8 timer i streg så hun er nok bare ikke helt klar endnu til at komme ind på eget værelse. Når hun bliver tre måneder så prøver vi igen hvis hun viser tegn til det-.

Det er da virkelig super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.