samantha1986 skriver:
Jeg skrev vist i sidste uge et indlæg om vores datter var klar til at komme på eget værelse. Hun var begyndt at mosle en del to timer før hun vågnede.
Den første nat hun sov selv gik fint. Jeg var oppe en gang og give mad. Anden nat måtte jeg op to gange og det fortsatte et par nætter. Natten til i går var det helt tosset. Hver gang hun faldt i søvn og jeg lagde hende så vågnede hun. Det stod på i to timer. Jeg tog hende med på sofaen hvor jeg lagde mig med hende og hun faldt i søvn med det samme. I aftes valgte jeg at lægge mig med hende på sofaen denne gang på en dyne ved siden af mig. Dagen før lå hun på mig. Hun faldt i søvn efter en halv time mens jeg holdt hende i hånden og lod hende mærke jeg var der. Og dælme om ikke hun sov hele natten.
Siden hun røget på eget værelse har hun ikke ville sove selv ón dagen. Men nu tænker jeg om der er en sammenhæng. At hun måske ikke føler sig tryg. Det skal lige siges hun er to måneder.
På lørdag kommer der håndværkere der skal sætte nyt vindue i soveværelset så derfor vil vi ikke rykke hende ind til os før efter. Men er det dybt at tage hende ind til os igen eller skal vi bare give det mere tid?
Hivs din datter kun er 2 måneder, så er det efter min mening alt alt ALT for tidligt og putte hende på eget værelse. Det er synd efter min mening. Dit barn har brug for tryghed og omsorg og vide du er der for baby.
Du skal jo tænke på dit barn er lige kommet ud af dig, og som 2 måneder i alder, ved din baby slet ikke endnu at i ikke hører sammen mere.
Jeg havde min søn sovende i hans egen tremmeseng indtil han blev 8 måneder, derefter puttede jeg ham på eget værelse udstyrret med en babyalarm.
Anmeld