Er i tvivl om hvad vi skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2012

samantha1986

blankholm skriver:

min søn sov også alene fra han var 3 mdr..

det var simplethen fordi der ik var plads til tremmesengen i soveværelset så han skulle sove i stuen da jeg kun havde en 2 værelses lejlighed inden jeg fik min 4 værelses så han kunne få sit eget værelse

det har fungeret fint, du kan evt give ham en stofble han kan nusse med eller en sove/nusseklud som du måske har sovet lidt med så den dufter af dig, det giver som regl lidt tryghed

Marcello sov helt igennem fra han var ca 4 mdr og har gjordt det lige siden 

Det er godt nok en pige vi har men mon ikke det er det samme med en stofbleer eller nusseklud

Hun har en nusseklud vi sov med før hun blev født og den har hun lagt med hver gang hun har skulle sove men det har desværre ikke haft nogen effekt desværre. 

Men det er da bare at prøve igen når hun viser tegn til at være klar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2012

stm2812

samantha1986 skriver:

NÅ synes bare du sagde hun skreg meget den gang. Men det er så længe siden at jeg ikke kan huske det så

Selve flytningen over til eget værelse gik smertefrit. Der sov hun en måneds tid inden jeg stoppede med at amme om natten. Da hun efter en halvanden uges tid havde vænnet sig til det, så var der ingen problemer med at være derinde igen

Anmeld

10. august 2012

samantha1986

stm2812 skriver:

Selve flytningen over til eget værelse gik smertefrit. Der sov hun en måneds tid inden jeg stoppede med at amme om natten. Da hun efter en halvanden uges tid havde vænnet sig til det, så var der ingen problemer med at være derinde igen

Det var jeg ikke klar over det var sÅdan der hang sammen. Men så er jeg med

Anmeld

10. august 2012

Misscbn

samantha1986 skriver:

Det er godt nok en pige vi har men mon ikke det er det samme med en stofbleer eller nusseklud

Hun har en nusseklud vi sov med før hun blev født og den har hun lagt med hver gang hun har skulle sove men det har desværre ikke haft nogen effekt desværre. 

Men det er da bare at prøve igen når hun viser tegn til at være klar. 

Hov sorry var lidt for hurtig på tasterne

men jaa marcello ville heller ik rigtig den der nusseklud i starten, men efter lidt tid ville han gerne og nu kan han ik undvære den

men det er bare at forsøge sig frem, så finder i ud af hvad der virker bedst for jer 

Anmeld

10. august 2012

samantha1986

blankholm skriver:

Hov sorry var lidt for hurtig på tasterne

men jaa marcello ville heller ik rigtig den der nusseklud i starten, men efter lidt tid ville han gerne og nu kan han ik undvære den

men det er bare at forsøge sig frem, så finder i ud af hvad der virker bedst for jer 

Det er jo det. Og det skal nok komme en Dag. Det haster jo heller ikke.  

Anmeld

14. august 2012

Pige2009

samantha1986 skriver:

Det var heller ikke meningen det skulle være allerede. Men synes bare hendes søvn blevforstyrret 

I kan da også prøve arkade hende sove på eget værelse. Har du talt med SP om det?

Anmeld

15. august 2012

samantha1986

Baagøe skriver:

I kan da også prøve arkade hende sove på eget værelse. Har du talt med SP om det?

SP sagde at vi bare kunne prøve igen hvis vi synes hun kom med tegn til at hun var klar. For hun er stadig så lille så er ikke sikkert hun er helt klar. Men det var flot vi havde prøvet

Anmeld

17. august 2012

Pige2009

samantha1986 skriver:

SP sagde at vi bare kunne prøve igen hvis vi synes hun kom med tegn til at hun var klar. For hun er stadig så lille så er ikke sikkert hun er helt klar. Men det var flot vi havde prøvet

Hvordan går det så med det?

Anmeld

17. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Kender flere hvor baby er kommet tidligt på eget værelse, netop fordi feks Far snorker, baby mosler rundt og der er ingen der får en ordelig nattesøvn, så ka godt forstå at i har forsøgt! 

Tror at for at det ska lykkes, ska ha kørt en " fast " rutine ind, med at putte, spise og evt skifte blee, så baby ved hva der ska ske, at mor eller far kommer med det samme hvis hun bliver ked. 

Som alt andet, tror jeg det handler om øvelse. Håber i finder en løsning der virker for jer! Vh stine

Anmeld

17. august 2012

samantha1986

Baagøe skriver:

Hvordan går det så med det?

Hun sover inde ved os stadig. Men hun sover bare så godt. 8 timer i streg så hun er nok bare ikke helt klar endnu til at komme ind på eget værelse. Når hun bliver tre måneder så prøver vi igen hvis hun viser tegn til det-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.