Er i tvivl om hvad vi skal gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2012

MarieMor

Personligt synes jeg man skal gøre hvad der passer bedst til ens familie og baby , og ikke hvordan det har fungeret for alle andre .. Din datter siger (ud fra det du skriver) helt tydeligt fra over for at komme på eget værelse , for hende er det nok for tidligt .. 

Ville rykke hende tilbage med det samme , vores så søn var 4 mdr , da han kom på eget værelse , og det fungerede for os ..

Prøv igen om en måned eller to og se om du ikke kan vende dig tilhandes moslen om morgenen , så længe hun ikke selv vågner op tænker jeg ikke at din mands snorken genere hende , det kan endda være det er den hun savner  Hun har trods alt nok været vant til den lyd helt fra hun tumlede rundt inde i din mave ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

samantha1986

MarieMor skriver:

Personligt synes jeg man skal gøre hvad der passer bedst til ens familie og baby , og ikke hvordan det har fungeret for alle andre .. Din datter siger (ud fra det du skriver) helt tydeligt fra over for at komme på eget værelse , for hende er det nok for tidligt .. 

Ville rykke hende tilbage med det samme , vores så søn var 4 mdr , da han kom på eget værelse , og det fungerede for os ..

Prøv igen om en måned eller to og se om du ikke kan vende dig tilhandes moslen om morgenen , så længe hun ikke selv vågner op tænker jeg ikke at din mands snorken genere hende , det kan endda være det er den hun savner  Hun har trods alt nok været vant til den lyd helt fra hun tumlede rundt inde i din mave ...

Det kunne lige så nemt have fungeret. Det kan man jo ikke vide. Man er nødt til at prøve sig frem. Og som du siger kan vi prøve om en mÅned eller to igen. 

Hende og jeg tager to nætter mere på sofaen da det er åbdssvagt at bærer hendes seng ind i soveværelset for så lørdag morgen at bærer den ud igen når der kommer håndværkere. Men lørdag aften står den igen derinde. 

Jeg vænner mig nok ikke til hendes moslen. Vågner ved den mindste lyd. Men sådan er det. Og kan da godt ske hun savner hans snorken selv om det kan undre mig det var egentlig ikke fordi vi sov meget sammen da jeg var gravid. For jeg kunne ikke holde hans snorken ud så jeg gik på sofaen. Så byttede vi da der var fugt i soveværelset. Vi flyttede et byt sted og så tog jeg sofaen igen. Så det er ikke blevet til meget sovensammen. Vi ender sikkert med hver vires soveværelse

Anmeld

9. august 2012

Pige2009

samantha1986 skriver:

Jeg skrev vist i sidste uge et indlæg om vores datter var klar til at komme på eget værelse. Hun var begyndt at mosle en del to timer før hun vågnede. 

Den første nat hun sov selv gik fint. Jeg var oppe en gang og give mad. Anden nat måtte jeg op to gange og det fortsatte et par nætter. Natten til i går var det helt tosset. Hver gang hun faldt i søvn og jeg lagde hende så vågnede hun. Det stod på i to timer. Jeg tog hende med på sofaen hvor jeg lagde mig med hende og hun faldt i søvn med det samme. I aftes valgte jeg at lægge mig med hende på sofaen denne gang på en dyne ved siden af mig. Dagen før lå hun på mig. Hun faldt i søvn efter en halv time mens jeg holdt hende i hånden og lod hende mærke jeg var der. Og dælme om ikke hun sov hele natten. 

Siden hun røget på eget værelse har hun ikke ville sove selv ón dagen. Men nu tænker jeg om der er en sammenhæng. At hun måske ikke føler sig tryg. Det skal lige siges hun er to måneder. 

På lørdag kommer der håndværkere der skal sætte nyt vindue i soveværelset så derfor vil vi ikke rykke hende ind til os før efter. Men er det dybt at tage hende ind til os igen eller skal vi bare give det mere tid?

Min datter og jeg sov sammen ind til hun var 2 år, da vi boede i en 2-værelses lejlighed, men havde omstændighederne været anderledes, var hun kommet på eget værelse noget før. Tror dog ikke det allerede var blevet som 2 mdr. gammel men måske 6 mdr.

Anmeld

9. august 2012

samantha1986

Baagøe skriver:

Min datter og jeg sov sammen ind til hun var 2 år, da vi boede i en 2-værelses lejlighed, men havde omstændighederne været anderledes, var hun kommet på eget værelse noget før. Tror dog ikke det allerede var blevet som 2 mdr. gammel men måske 6 mdr.

Det var heller ikke meningen det skulle være allerede. Men synes bare hendes søvn blevforstyrret 

Anmeld

9. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
samantha1986 skriver:

Jeg har mine tvivl på at det virker. Han lider nemlig af astma og det er det der gør hans snorken værre. Og de her dage hvor han samtidig snotter er det helt tosset. I nogen perioder er jeg nødt til at sove på sofaen fordi det er så slemt. 

Ja det er tidligt men hvis hun sov bedst sådan så gør det ikke mig noget. Vi har værelse ved siden af og begge fører er åbne. 

det kan jeg godt se er problematisk

Ja hvis hun sover bedre så må man jo gøre hvad der skal til. Søvn er jo vigtigt for de små og deres udvikling.

Anmeld

9. august 2012

MarieMor

samantha1986 skriver:

Det kunne lige så nemt have fungeret. Det kan man jo ikke vide. Man er nødt til at prøve sig frem. Og som du siger kan vi prøve om en mÅned eller to igen. 

Hende og jeg tager to nætter mere på sofaen da det er åbdssvagt at bærer hendes seng ind i soveværelset for så lørdag morgen at bærer den ud igen når der kommer håndværkere. Men lørdag aften står den igen derinde. 

Jeg vænner mig nok ikke til hendes moslen. Vågner ved den mindste lyd. Men sådan er det. Og kan da godt ske hun savner hans snorken selv om det kan undre mig det var egentlig ikke fordi vi sov meget sammen da jeg var gravid. For jeg kunne ikke holde hans snorken ud så jeg gik på sofaen. Så byttede vi da der var fugt i soveværelset. Vi flyttede et byt sted og så tog jeg sofaen igen. Så det er ikke blevet til meget sovensammen. Vi ender sikkert med hver vires soveværelse

Hold da op den snorken må være slem :/ 

Håber i finder ud af noget der fungere for jer snarest 

Anmeld

9. august 2012

samantha1986

mor:) skriver:

det kan jeg godt se er problematisk

Ja hvis hun sover bedre så må man jo gøre hvad der skal til. Søvn er jo vigtigt for de små og deres udvikling.

DeT er jo nemlig det. Og hin har sovet meget om dagen så hun har nok manglet søvnen. 

Anmeld

9. august 2012

samantha1986

MarieMor skriver:

Hold da op den snorken må være slem :/ 

Håber i finder ud af noget der fungere for jer snarest 

Den er meget slem. Jeg plejede at sove med ørepropper og de kunne tage det meste. Men kan jeg jo ikke nu pga hende. 

Anmeld

9. august 2012

MarieMor

samantha1986 skriver:

Den er meget slem. Jeg plejede at sove med ørepropper og de kunne tage det meste. Men kan jeg jo ikke nu pga hende. 

Hold da op ,,,

Er det ikke noget med at man få en operation ? Eller husker jeg helt ved siden af .. 

Ellers burde det da være ham som hoppede ind på sofaen , så du også indimellem kunne få en god nats søvn i egen seng - trods alt der man sover bedst 

Anmeld

9. august 2012

samantha1986

MarieMor skriver:

Hold da op ,,,

Er det ikke noget med at man få en operation ? Eller husker jeg helt ved siden af .. 

Ellers burde det da være ham som hoppede ind på sofaen , så du også indimellem kunne få en god nats søvn i egen seng - trods alt der man sover bedst 

Jo kan man viSt.  Men han tør ikke. 

Han tilbyder selv at gå i stuen. Men når jeg skal op med den lille vil jeg bare vække ham da stue og køkken er i et. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.