Laulund87 skriver:
Mit datter skal starte i børnehave til vinter og jeg er SLET ikke klar til det.
Det vil mange nok mene er normalt, men hun er meget lille af sin alder pga en sygsom og hun har været igennem mange operationer som baby. Derfor vil hun altid syne mindre end hun er, og folk gætter hende til at være 1,5 år.
Vuggestuen er begyndt at snakke om at lave samtaler med børnehaven og finde en kontaktperson. Både fordi de ved hvordan jeg har det og fordi hun er "speciel" i forhold til at spise osv.
Fysisk kan hun ikke helt følge med. Hun går langsomt, er lige begyndt at finde ud af at løbe, bliver hurtigt træt osv.
Vuggestuen siger hun er klar og at BH'en nok skal tage sig fint af hende. MEN jeg er bare så bange for om hun kan klare det
Jeg havde det ikke på den måde da hun startede i vuggestuen, men det er nok fordi jeg tænker på de store, vilde børnehavebørn på 4-5-6 år. Er endda begyndt at drømme om natten at hun bliver banket af de andre børn
Jeg ved egentlig ikke hvad jeg vil med denne tråd, måske nogen kan beroligere mig med at hun selvfølgelig kan klare det og at de større børn måske endda vil tage hende under deres vinger
Min datter er lille af str.
Hun vejede 6,7 kg som 1 årig og var 68 cm
Da hun startede i bh som 2 år og 9 mdr vejede hun 9 kg.
Nu er hun 4½ og vejer 14 kg.
Men hun havde det så godt i bh,.Der blev taget hensyn til hendes str. -Hun sad i vogn når de var på tur ,og skulle kun gå det hun kunne holde til.
Blev hjulpet op på toilettet,og de store gynger osv.
Og de store børn var meget søde ved hende 
Det enest minus var at hun var lidt træt af at hun altid skulle være babyen i rollelege,og at de voksne var slemme til at bære rundt på hende.
Men alt i alt så var der stor hensyn pga hendes str.
Så det hele skal nok gå