Brams skriver:
Uhhh hvor jeg kender det. Min datter er lige startet i BH og er også meget lille af alder (bruger str. 80/86 tøj) og vejer bare lige over 10 kg.
Jeg synes hun er MEGET mindre end de andre børn og har været så bekymret for opstarten, da indkøring i DP tog flere måneder pga. hendes sind og det at hun er meget sensitiv.
Derudover gik Lærke først sent (22 mdr.) pga. af problemer med hendes hofte, så hun er også lidt bagud grovmotorisk i forhold til de andre. Til gengæld er hun langt foran hvad angår sprog og finmotorik, og det kan hun jo gøre godt brug af nede i BH.
DP mente at hun var klar og det er skrevet rigtig meget til BH om hvad der ville gøre det nemmest for Lærke at klare skiftet, så det valgte vi at stole på.
Vores bekymringer har heldigvis (og meget uventet) vist sig at være helt ubegrundet, for fra første dag har hun synes det var super fedt at være der og jeg har sat god tid af til at køre hende ind, så vi ikke skulle haste os igennem noget og det tror jeg har betydet meget. 
De store børn - både piger og en enkelt dreng er søde til at hjælpe og synes nok at hun er ekstra sød fordi hun er så lille, så de vil meget gerne hjælpe hende. 
Nå ville heller ikke andet end lige give dig en solstråle historie, for som sagt er vi SÅ overraskede over hvordan det er gået og det samme er vores omgangskreds, som også kender Lærke rigtig godt.
Jeg håber at det vil gå godt for Jer 
P.S. Så har vi valgt en lille BH (29 børn), da vi mener det er det bedste for Lærke, det var måske også noget for Jer?
Sikke en fantastisk histore! Skal vi ikke bare sige at det bliver på samme måde her?! Hehe
Det er en lille børnehave i forvejen og den er integreret med vuggestuen, så tror næsten ikke vi kan finde et "bedre" sted. Men 1000 tak for din historie, det hjælper SÅ meget at læse noget så positivt