Mor til Liva skriver:
Har kun pencillin til i morgen, så tvivler på at knuden forsvinder... brystet er rødt hvor knuden er....
måske jeg skal ha ringet til lægen i morgen...
Du skal ringe til lægen!
Jeg var indlagt, fordi min søn er født 2 1/2 måned før termin, så var heldigvis på sygehuset, da jeg fik virkelig slem brystbetændelse

kunne slet ik ligge på siden og bare jeg tænkte på at bevæge mig gjorde det ONDT ;(
Jeg havde også fået penicillin flere gange og det hjalp bare ik..
Til sidst kom de og sagde at brystet skulle scannes, for det kunne være det havde lavet en eller anden knude, det åbenbart ik måtte.. Havde det dét, skulle jeg så ha lagt dræn

Altså en nål ind i brystet og så et plastikrør ind.. Jeg var dødnervøs, men ville bare ha smerten væk hurtigst muligt.. Det var så heldigvis ik, så jeg slap for det, meeen måtte så leve med smerten i flere dage

Fik noget penicillin der hjalp til sidst..
Fik det igen da jeg kom hjem og bad om en pille der stoppede produktionen af mælk.. Jeg kunne simpelthen ik gå det igennem igen!
Men når dit bryst er rødt, skal du kontakte din læge!
Det var dét de reagerede på med mig og det kan jo være dit har udviklet sig til sådan en knude ting, som de snakkede om med mig..
Er ikke for at gøre dig nervøs (er jo ik noget man dør af) men held og lykke med det!
Anmeld