Kom med dit aller bedste fif mod mælkeknuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.465 visninger
39 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Mor til L&S

Ja Sander er nu 3 uger og jeg har brystbetændelse for 2. gang

Jeg bruger varme, massere og pumper ud.... Men har virkelig svært ved at få bugt på de mælkeknuder... Så har virkelig brug for Jeres BEDSTE råd....

Hvordan får jeg den væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Sujan

Har ikke selv døjet med det.. men en veninde jeg har, hjalp det at bruge bher uden bøjler... Ved ikke hvorfor, men hun får altså mælkeknuder nårhun bruger bh med bøjle.

Anmeld

4. august 2012

Mor til L&S

Sujan skriver:

Har ikke selv døjet med det.. men en veninde jeg har, hjalp det at bruge bher uden bøjler... Ved ikke hvorfor, men hun får altså mælkeknuder nårhun bruger bh med bøjle.

Ja mine amme bher er med bøjle, kan være jeg skal prøve at købe en uden..... Er villig til at prøve alt for at få dem væk, så jeg ikk skal bøvle med brystbetændelsen længere....

Tak for dit svar

Anmeld

4. august 2012

Mamalou

Jeg masserede mine bryster under den varme bruser, det hjalp. Men det lyder til, at du måske har forsøgt det? 

Vh. Louise

Anmeld

4. august 2012

Koen.

Her gjorder jeg det under den varme bruser og så lidt babyolie på fingrene så glider fingrene lettere og gør mindre ondt synes jeg

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Mamalou skriver:

Jeg masserede mine bryster under den varme bruser, det hjalp. Men det lyder til, at du måske har forsøgt det? 

Vh. Louise

Jeg kan anbefale det samme - det hjalp hos mig  Jeg lærte også hurtigt at jeg ikke skulle gå med bh hvor der var bøjle i 

Anmeld

4. august 2012

Mor til L&S

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Ih ja og bliver snart idiot af at jeg ikke kan få dem væk

Hvor længe masserede du og hvor tit?

Anmeld

4. august 2012

Mor til L&S

tanja. skriver:

Her gjorder jeg det under den varme bruser og så lidt babyolie på fingrene så glider fingrene lettere og gør mindre ondt synes jeg

Hvor tit og hvor længe masserede du?

Forsvandt de med det samme så?

Anmeld

4. august 2012

Mor til L&S

Babymor2010 skriver:

Jeg kan anbefale det samme - det hjalp hos mig  Jeg lærte også hurtigt at jeg ikke skulle gå med bh hvor der var bøjle i 

Hvor hurtigt forsvandt de så?

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

Mor til Liva skriver:

Hvor hurtigt forsvandt de så?

Uhh det kan jeg ikke huske - jeg kan i hvert fald huske at det gjorde ondt med mælkeknuder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.