Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sujan skriver: Har ikke selv døjet med det.. men en veninde jeg har, hjalp det at bruge bher uden bøjler... Ved ikke hvorfor, men hun får altså mælkeknuder nårhun bruger bh med bøjle.
Har ikke selv døjet med det.. men en veninde jeg har, hjalp det at bruge bher uden bøjler... Ved ikke hvorfor, men hun får altså mælkeknuder nårhun bruger bh med bøjle.
Jeg masserede mine bryster under den varme bruser, det hjalp. Men det lyder til, at du måske har forsøgt det?
Vh. Louise
Mamalou skriver: Jeg masserede mine bryster under den varme bruser, det hjalp. Men det lyder til, at du måske har forsøgt det? Vh. Louise
Jeg kan anbefale det samme - det hjalp hos mig Jeg lærte også hurtigt at jeg ikke skulle gå med bh hvor der var bøjle i
tanja. skriver: Her gjorder jeg det under den varme bruser og så lidt babyolie på fingrene så glider fingrene lettere og gør mindre ondt synes jeg
Her gjorder jeg det under den varme bruser og så lidt babyolie på fingrene så glider fingrene lettere og gør mindre ondt synes jeg
Babymor2010 skriver: Jeg kan anbefale det samme - det hjalp hos mig Jeg lærte også hurtigt at jeg ikke skulle gå med bh hvor der var bøjle i
Mor til Liva skriver: Hvor hurtigt forsvandt de så? Hvor tit og hvor længe masserede du?
Hvor hurtigt forsvandt de så? Hvor tit og hvor længe masserede du?
Uhh det kan jeg ikke huske - jeg kan i hvert fald huske at det gjorde ondt med mælkeknuder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128