Bedste opskrift uden kød?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2012

Dinna88

Mamalou skriver:

Det er faktisk ret pudsigt, og måske lidt dobbeltmoralsk. Som vegetar tager du blandt andet et valg ud fra dyrenes velfærd og så hænger det for mig ikke sammen, at man kokkerer dyrerne selvom man ikke spiser maden - kan du følge mig?

Sagtens! Og jeg ville ikke selv kunne gøre det. Og jeg fandt det meget besynderligt da jeg blev det fortalt. Så jeg er helt enig! Jeg har så et lidt bedre forhold til fisk jo, og var så forbandet heldig at trække fisk til eksamen. Phew!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2012

helle85

Dinna88 skriver:

Den var straks værre!!!

Jeg tager næsten altid på slum.  Jeg er elendig til det der med opskrifter m.m. Men når du blender det, så får du jo ikke super meget ud af det. Jeg plejer at købe 2 eller 3 porrer, alt efter størrelse, og så... ja, jeg laver det altid af restkartofler... bum.. jeg ved det ikke.. kartfoflerne giver jo ikke smag, men stivelse. Så der skal ike fantastisk mange af dem i! Måske ½ kg?

okay så må jeg prøve mig lidt frem

Anmeld

13. august 2012

Dinna88

helle85 skriver:

okay så må jeg prøve mig lidt frem

Ja, bare gør det! nu har vi endelig fået en stavblender hjem, så blender vi totalt porre og kartofler.

Men ellers har vi brugt en moser, hvor vi har kogt porre, gulerodder og kartofler. Og så jævnet suppen! Det smager også lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.