Team Putte skriver:
Altså har man 2 får de enormt meget glæde af hinanden når de leger, og de vil formenelig oz putte sammen når de sover
Men der er jo altid muligheden for at de knytter sig mere til hinanden end ejeren og dermed forbliver mere reserverede og svære at afrette..
Hende der har solgt dem har helt klart tænkt at de senere ville få glæde af hinanden i leg, for det kræver meget underholdning at have dem alene.. Men hvis man er lidt rusten i ilder-hold havde jeg absolut ik anbefalet dig at købe 2 
Det var også det jeg tænkte i første omgang, at det nok ville være bedre at have to, så de kunne få glæde af hinanden når jeg ikke var hjemme.

Jeg frygter også at de får det på den måde, de er nu 12 uger gamle ( det fortalte hende der solgte dem i hvert faldet ) jeg syntes at de ser meget ældre ud, sådan a`la`voksen ilder

Da jeg kom der ud, måtte jeg ikke selv bestemme hvilken ilder jeg ville have med hjem, jeg fik de to hun hentede til mig og sådan skulle det være.
Jeg husker, første gang jeg fik ilder, var de utrolige små og meget nemme at håndterer. - og syntes at dem her er helt ved siden af.
jeg føler lidt det er en kæmpe fejl, mit køb.

Det er ca. 4-5 år siden jeg sidst hadet en ilder.

Undskyld jeg ligger det hele over til dig

håber du har lyst til at snakke.
Anmeld