fritter/ilder og børn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2012

Bella89

Team Putte skriver:

Så lidt Du spørger bare hvis der er noget du vil vide

Et par guldkorn mere så er det billigt at købe kvalitetsfoder i tyskland.. Hannibal får totally ferret og 2 kg herhjemme koster 200 kr, i tyskland får du 7,5 kg for 350 kr Jeg køber mit på zooplus.com

Og så find en god dyrlæge der har forstand på arten.. Det er virkelig godt givet ud da man må forvente lidt bøvl med banditterne

Jamen det er jo super brugbart tak
Kender godt siden, den er super god og også billig jeg købte et kæmpe kattetræ for 2500,- og prisen her hjemme ville være 3500,- så kan godt betale sig at vente lidt på posten.

Jeg skal købe min fritte hos en privat, der skal jeg dog bide og bakke tene den. Har du en nem måde og bakke træne den?

Vi har en dyre læge i byen men ved ikke om den ved noget om fritter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Team Putte

Bella89 skriver:

Jamen det er jo super brugbart tak
Kender godt siden, den er super god og også billig jeg købte et kæmpe kattetræ for 2500,- og prisen her hjemme ville være 3500,- så kan godt betale sig at vente lidt på posten.

Jeg skal købe min fritte hos en privat, der skal jeg dog bide og bakke tene den. Har du en nem måde og bakke træne den?

Vi har en dyre læge i byen men ved ikke om den ved noget om fritter.

Altså Hannibal er skøn og alt det der, og han er købt privat af en jeg kendte dengang.. Og jeg fortryder lidt jeg valgte den løsning for de er mega disponeret for at få kræft og sådan noget har man i tankerne når man er seriøs opdrætter og avler på dyrene..

Hannibal har haft kræft i bugspytkirtlen i 4 år efterhånden og det har kostet mange penge! Alle forundersøgelserne hos en dyrlæge der ik anede hvad han skulle kigge efter, så nye undersøgelser hos den nye dyrlæge, operation og medicin.. Det er ik nogen billig fornøjelse ihvertfald..

Ring evt. til dyrlægen og hør ad hvor bor du henne?

Anmeld

3. august 2012

Bella89

Team Putte skriver:

Altså Hannibal er skøn og alt det der, og han er købt privat af en jeg kendte dengang.. Og jeg fortryder lidt jeg valgte den løsning for de er mega disponeret for at få kræft og sådan noget har man i tankerne når man er seriøs opdrætter og avler på dyrene..

Hannibal har haft kræft i bugspytkirtlen i 4 år efterhånden og det har kostet mange penge! Alle forundersøgelserne hos en dyrlæge der ik anede hvad han skulle kigge efter, så nye undersøgelser hos den nye dyrlæge, operation og medicin.. Det er ik nogen billig fornøjelse ihvertfald..

Ring evt. til dyrlægen og hør ad hvor bor du henne?

Jeg bor i skælskør øv det er da trist.

Anmeld

3. august 2012

Team Putte

Bella89 skriver:

Jeg bor i skælskør øv det er da trist.

Det er lidt en tur men jeg kan virkelig anbefale dyrlæge allison hos dyrlægehuset i Ballerup Vi bruger hende selv selvom det betyder en times kørsel hver vej, hun er det hele værd! Hun har eller har haft ildere selv og hun tager jævnligt på efteruddannelse for at holde sig opdateret

Ja det er øvs med det kræft Men han har det godt og de bliver normalt et sted mellem 7 og 9 år hvis de IKKE får kræft.. Så man må sige han er en gammel herre efterhånden når man tænker på hans sygdom oz

Anmeld

4. august 2012

Bella89

Team Putte skriver:

Det er lidt en tur men jeg kan virkelig anbefale dyrlæge allison hos dyrlægehuset i Ballerup Vi bruger hende selv selvom det betyder en times kørsel hver vej, hun er det hele værd! Hun har eller har haft ildere selv og hun tager jævnligt på efteruddannelse for at holde sig opdateret

Ja det er øvs med det kræft Men han har det godt og de bliver normalt et sted mellem 7 og 9 år hvis de IKKE får kræft.. Så man må sige han er en gammel herre efterhånden når man tænker på hans sygdom oz

ja det var da et stykke vej men vil prøve og finde en i nærheden af mig selv først. ellers vil jeg da huske den anden

ja det må man sige han er hvor gamle kan sådan nogle blive?

Anmeld

4. august 2012

Team Putte

Bella89 skriver:

ja det var da et stykke vej men vil prøve og finde en i nærheden af mig selv først. ellers vil jeg da huske den anden

ja det må man sige han er hvor gamle kan sådan nogle blive?

Normalt bliver de mellem 7 og 9 år

Anmeld

4. august 2012

Bella89

Team Putte skriver:

Normalt bliver de mellem 7 og 9 år

hold da op så er han jo gammel

Anmeld

4. august 2012

Team Putte

Bella89 skriver:

hold da op så er han jo gammel

Jah han er enormt gammel iforhold til hans sygdom

Allison har heller aldrig haft en ilder der levede SÅ længe efter der blev konstateret kræft

Anmeld

4. august 2012

Bella89

Team Putte skriver:

Jah han er enormt gammel iforhold til hans sygdom

Allison har heller aldrig haft en ilder der levede SÅ længe efter der blev konstateret kræft

Hehe Er han stadig lige så leje syg som en hvalp?

Anmeld

5. august 2012

Team Putte

Bella89 skriver:

Hehe Er han stadig lige så leje syg som en hvalp?

Han leger stadig Vi kan sagens lege med ham og han leger oz selv, men jeg kan godt mærke han er gammel efterhånden.. Han sover nok 20 timer i døgnet og voksne ildere i deres bedste alder sover omkring 16 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.