Bella89 skriver:
hej 
ja! jeg har endelig fået overtalt manden til at jeg må få mig en fritte 
( har haft sådan en før i et tidligere forhold, men uden barn på det tidspungt )
Jeg har nu en datter på 3½ år og tænker lidt, hvordan skal jeg forholde mig til den og hende??`
kan de godt "leje" sammen under opsyn? og er der andre ting jeg skal være opmærksom med??
hvis du selv har fritter der hjemme, vil jeg gerne høre hvordan du/i gør det med børn i huset, og hvor gamle de børn er 

Jeg har den skønneste ilder
Jeg har haft ham siden han var 10 uger gammel og kunne ligge i min hånd (Nu er han 65 cm fra hoved til hale så det er ik længere aktuelt at ligge i hånden
) Jeg vil sige at han ik er særlig børnevenlig fordi han er vokset op uden børn, men er helt sikker på at havde der været små børn inde i billedet så var forholdene oz blevet derefter 
Jeg vil foreslå dig at købe hos en anerkendt opdrætter og IKKE i en dyrehandel! Hos en opdrætter er de lidt dyrere men du kan tilgengæld få hjælp til at vælge den rette ilder/fritte med et mildt temperament (De kan godt være lidt nogle stride bananer!) De kræver dog virkelig streng opdragelse, og det er ik som en hund hvor man lærer den noget og så husker den det.. Det er lidt som at have et barn i huset der skal mindes om hvad de ik må 
Er man frisk på udfordringen så er de virkelig skønne kæledyr
Hannibal hverken bider os eller i ting så han sover i sit bur om natten og ellers løber han rundt huset 
Du får lige lidt billeder af min bandit 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld