gudmor ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

Min far er gudfar til Mikkas. Det blev han af den grund, at hvis der en dag skulle ske mig noget. Så ved jeg med sikkerhed at Mikkas vil få det godt. Gjorde det også, fordi at min far betyder rigtig meget, og så er han super stolt af Mikkas..

Så det valg, det var egentlig ikke så svært.

Men når jeg får mit næste barn, så har jeg en veninde som skal stå gudmor Hun er faktisk også herinde, hun kigger nok lidt hvis hun ser dette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

morethanperfect

Mogensen&Peanot skriver:

Halløj ..
Hvordan vælger i hvem der skal være gudmor til bebsen ? Jeg skal vælge mellem 3 forskellige der er :
Min moster og egen gudmor ..
Min halv søster .. Men hun bor ret langt væk . :s
Eller god veninde .. - har bare den indstilling at venner tit bare kommer og går .. :i

Fortæl .. Hvordan har i valgt . . Og hvem synes i evt. Jeg skulle vælge !
Vh

Min kæreste er til vores søn .. Jeg skal være til den næste

Anmeld

1. august 2012

Lullusen

LilleLene skriver:

Var den ene under 13 ? eller ikke konfirmeret

Min søster bar nemlig én da hun var 10, og der skulle min mor svare ja for hende, fordi hun ikke var gammel nok

Nej det var 2 over 18 som var gudmødre, og så havde de faktisk også en som var gudfar.. Så i dette tilfælde var der 3, men om de 2 i virkeligheden blot stod fadder er jeg ikke 100% klar over, ved bare at moderen til barnet sagde deres søn har 2 gudmødre og 1 gudfar.. 

Men, jeg satser dog selv på kun at vælge én, nemlig min lillesøster 

Anmeld

1. august 2012

musse1

til vores de to store, har vi valgt min mands barndomsven, og hans kone til at være gudforældre, er vores virkleig gode venner, og da vi boede tæt på hinanden, sås vi mindst 2 gange om ugen, og ja nu ses vi så ofte det lige er muligt. har aldrig fortrudt vi valgte dem, og så var fadderne: min mands store bror og min min store bror 

til nr 3 valgte vi min barndomsveninde og hendes kæreste som gudforældre + igen min store bror og mandens store bror til fadder hmm det har jeg fortrudt lidt

til vores den sidste valgte vi min lille søster til at være gudmor, vores rigtig gode vennepar, til fadder og igen mandens og min store børdre  og ja der bliv lidt, så vores vennepar, hende snakker vi med og har bestemt ikke fortrudt hun bliv fadder, men har fortrudt vi valgte ham, da vi ikke snakker med ham mere. 

var meningen, at vores vennepar som er gudforældre til de to store, også skulle ha været til nr 3, og ja 4, men da de var forhindret i at komme til nr 3 dåb, valgte vi jo så nogle andre, og da det så var lidt fortrudt, bliv vi enige om min lille søster skulle være

så hvem der bliver valgt, syns jeg du skal føle inden i, hvem du føler er den rigtige, jeg mener det lige så godt kan være en super god ven, som et familie medlem, men skal man gøre op med sig selv 

Anmeld

1. august 2012

Frk-Lotusblomst

Mogensen&Peanot skriver:

Halløj ..
Hvordan vælger i hvem der skal være gudmor til bebsen ? Jeg skal vælge mellem 3 forskellige der er :
Min moster og egen gudmor ..
Min halv søster .. Men hun bor ret langt væk . :s
Eller god veninde .. - har bare den indstilling at venner tit bare kommer og går .. :i

Fortæl .. Hvordan har i valgt . . Og hvem synes i evt. Jeg skulle vælge !
Vh

r jeg ikke valgt endnu. der er læænge til det blvier aktuelt.
Men for mig betyder gudmor en hel del. Jeg ser på at det skal være en der er i vores liv og som jeg regner med blvier i livet for evigt.

Og derfor regner jeg med det blvier min veninde for livet. Min familie har titler, mormor, farmor, farfar, Moster, faster, Onkler osv. Så derfor er jeg lidt imod det skal være en af dem.

Men lad os se.. Måske ændrer jeg mening.

Anmeld

1. august 2012

LilleLene

Lullusen skriver:

Nej det var 2 over 18 som var gudmødre, og så havde de faktisk også en som var gudfar.. Så i dette tilfælde var der 3, men om de 2 i virkeligheden blot stod fadder er jeg ikke 100% klar over, ved bare at moderen til barnet sagde deres søn har 2 gudmødre og 1 gudfar.. 

Men, jeg satser dog selv på kun at vælge én, nemlig min lillesøster 

du kan kun have 1 gudmor/gudfar

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Ville klart holde mig til familie, dem som sætter pris på at få æren og ønsker at holde. Her har begge mine søstre holdt vores børn, får vi en mere ville det blive mandens bror. Fik vi 4 børn ved jeg ikke hvem der skulle holde den sidste da den sidste af hans brødre ikke ER så interesseret, men klart en i familien

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.