til vores de to store, har vi valgt min mands barndomsven, og hans kone til at være gudforældre, er vores virkleig gode venner, og da vi boede tæt på hinanden, sås vi mindst 2 gange om ugen, og ja nu ses vi så ofte det lige er muligt. har aldrig fortrudt vi valgte dem, og så var fadderne: min mands store bror og min min store bror
til nr 3 valgte vi min barndomsveninde og hendes kæreste som gudforældre + igen min store bror og mandens store bror til fadder hmm det har jeg fortrudt lidt
til vores den sidste valgte vi min lille søster til at være gudmor, vores rigtig gode vennepar, til fadder og igen mandens og min store børdre og ja der bliv lidt, så vores vennepar, hende snakker vi med og har bestemt ikke fortrudt hun bliv fadder, men har fortrudt vi valgte ham, da vi ikke snakker med ham mere.
var meningen, at vores vennepar som er gudforældre til de to store, også skulle ha været til nr 3, og ja 4, men da de var forhindret i at komme til nr 3 dåb, valgte vi jo så nogle andre, og da det så var lidt fortrudt, bliv vi enige om min lille søster skulle være
så hvem der bliver valgt, syns jeg du skal føle inden i, hvem du føler er den rigtige, jeg mener det lige så godt kan være en super god ven, som et familie medlem, men skal man gøre op med sig selv
Anmeld