gudmor ?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.127 visninger
36 svar
0 synes godt om
1. august 2012

Mogensen&Peanot

Halløj ..
Hvordan vælger i hvem der skal være gudmor til bebsen ? Jeg skal vælge mellem 3 forskellige der er :
Min moster og egen gudmor ..
Min halv søster .. Men hun bor ret langt væk . :s
Eller god veninde .. - har bare den indstilling at venner tit bare kommer og går .. :i

Fortæl .. Hvordan har i valgt . . Og hvem synes i evt. Jeg skulle vælge !
Vh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville klart vælge en i familien, tror jeg!

Min egen gudmor er dog min mors bedste veninde, men hun har så også altid været en del af familien! Vh stine

Anmeld

1. august 2012

TbCp

Min lillebror var gudfar.
Jeg valgte ham fordi
1. han er min bror
2. jeg var hans gudmor

Anmeld

1. august 2012

PernilleogLouis

Min søster er til min dreng. Fik jeg en til så ville jeg vælge en veninde 

Anmeld

1. august 2012

henh01

Du skal jo vælge den du ville være tryggest ved skulle opforstre dit barn hvis du gik bort.. (jeg ved godt at det ikke hænger sådan sammen i dagens samfund, men det er jo hvad der lægges op til)

Min datters gudfar er min bror og min søns gudfar er min svoger. Får vi et barn mere, tror jeg det bliver en veninde. Men jeg er ikke sikker.

Anmeld

1. august 2012

FamilenStorm

Mogensen&Peanot skriver:

Halløj ..
Hvordan vælger i hvem der skal være gudmor til bebsen ? Jeg skal vælge mellem 3 forskellige der er :
Eller god veninde .. - har bare den indstilling at venner tit bare kommer og går .. :i

Vh

Her er det min "bedste veninde" der er gudmor til Alberte.. Hun er som en søster for mig og nok den der står mig nærmest.. Så her var det et helt naturlig valg..

Anmeld

1. august 2012

2babygirls

Mogensen&Peanot skriver:

Halløj ..

Vh

Vi har valgt familie, af samme årsag som du skriver. Venner kommer og går. Man kan ikke forvente ikke at vokse fra nogen i livet.

Derfor var svigermor gudmor til vores første og det bliver også en af bedsterne til nr 2

Anmeld

1. august 2012

Zicla

Jeg valgte familien.... Som andre skriver det så kan venner komme og gå som de vil.

Jeg valgte min bror som gudfar til Zia. Og til Clara er det min svigerinde der skal være gudmor. Og det er manden heldigvis med på.

Anmeld

1. august 2012

wmillapigenw

jeg havde et nemt valg selvom både min mor og papsøster blev ved med at sige de gerne ville være det. jeg valgte min lille søster da jeg vidste det ville betyde meget for hende da hun ser op til mig. og hun forguder mit barn også så vidste jeg bare det skulle være hende

jeg ved ikke hvem du skal vælge men jeg syntes du skal en person som du ved det vil betyde noget for

Anmeld

1. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Vi har ingen gudmor, men en gudfar  Og Idas gudfar er Idas oldefar. Og det er han fordi det har jeg altid ønsket han skulle være og jeg elsker og holder af ham - og så ville det bare gøre ham pave stolt!

Min morfar (Idas oldefar) betyder hele verden for mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.