stm2812 skriver:
Den eneste medicin hun får er det mod astmatisk bronkitis som hun har fået siden hun var 10 mdr. Og det er kun når hun begynder at hvæse i vejrtrækningen.
Hun får vasket sit tøj separat, med flydende vaskemiddel og ingen skyllemiddel. Har før brugt Neutral til hende, men da det ikke blev bedre har jeg prøvet at gå over til Änglemarks. Jeg er meget forsigtig med også shovergel og andet creme. Alt jeg bruger til hende er uden parfume og lavet til sart hud. Hvad mad angår, kan jeg ikke se hvad det skulle være. Hun spiser meget varieret og har ikke kunne finde et mønster i udbruddene.
Burde nældefeber ikke klø eller genere på en måde?
Mit nældefeber kløede ikke.
Jeg får nældefeber af Neutral og Bio Tex. Min datter kan ikke tåle nogen af Neutrals produkter. Og som ena nden også skriver, så er man ikke på den sikre side blot fordi man kæber Neutral, desværre...
Hvad med at prøve at undgå sæbe, showergel, shampoo og ligende for en periode, så kan du jo se om det er noget af det hun evt. ikke kan tåle.
Her hjemme bruger vi Ariel vaskepulver, eller det billige fra Rema1000, som i øvrigt også er svanemærket og parfumefri, det er stort set det eneste vi kan tåle.
Lad os da håbe lægen kigger nærmere på det på mandag...
Anmeld