Gode fif til akavarium og fisk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

2721

Kamulla skriver:

det er ihvertfald et must så der ikke bliver for koldt... har kun et 19litters... haha... har så ikke filter kun pumpe.. der kan jo ikke være mere deri..

Noah har haft 17 Fisk i hans... efter den store massedød er der kun 9tilbage

Det er hermed købt

Mange tak for hjælpen

Hold da op, så blev der da tyndet ud i dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

2721

Missq4 skriver:

nu ved jeg ikke de ander har skrevet har ikke lige læst det hele igennem men søg for at det ikke står i direkte sol lys så for du alger  og som en af det første skriver så er guppier nemme at ha og de yngler og er i finde farver

Mange tak for svar

Det vidste jeg ikke, men vil lige skrive mig det bag øret, når det skal ind på hans værelse

Anmeld

1. august 2012

2721

Kongmulle skriver:

De kan sammen med alt, men har du andre fisk så æder de deres yngel. Så holder du også bestanden nede

Nogen dyrehandlere vil gerne bytte med unger til fx foder, så det kan du spørge om i din dyrehandel.

De skal ha mad 1 gang pr dag, ikke mere

tak for svar

Ej hvor smart.

Det vil jeg da høre om vores fiskebutik gør

Anmeld

1. august 2012

2721

Maja84 skriver:

Kender ikke meget til akvarier, Men en sugemalle eller 2 er jo gode, og ser også sjove ud. Tror måske få men større fisk kan give mere glæde, de er nemmere at se og følge når de svømmer, og gerne nogle langsomme af slagsen, tænker om nogle fisk er mere aktive af natur, feks måske nogle med flotte farver.
Kan desværre ikke bidrage med så meget
Ang tænd/sluk tror jeg sagtens du kan slukke om natten. I naturen er det jo også nat og dag

Smid endelig billede op når det Er færdigt, bliver så spændende

Så engang i en dyreforretning, at de havde sandakvarie, med små hajer og rokkerlignende fisk i, så vildt godt ud men om det var unger som senere ville blive store skal jeg ikke kunne sige

Mange tak for svar

Dit bidrag er skam brugbart

Det lyder flot det med sandet, men så skal vi nok have et lidt større akvarie

Anmeld

1. august 2012

Kløver

Puslingen skriver:

Mange tak for svar

Dit bidrag er skam brugbart

Det lyder flot det med sandet, men så skal vi nok have et lidt større akvarie

Det sandakvarie tror jeg også er svært, for var vist saltvand. Måske det var specielt til udstilling, for ikke set det andre steder men hyggeligt med fisk til din søns værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.