Undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Kongmulle

Anonym skriver:

Nok fordi det er dyrt at blive gift skal du nok se . Og jeg har ikke nogen grund til at blive gift så hurtigt

Haha kalder du 5 år hurtigt??? Jamen jeg holder med de andre, tror heller ikke du er havnet i 2012 ven Desuden er det gratis at blive gift.

Sjovt som mange tager det mindre alvorligt at få et barn sammen end at blive gift.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Måske skulle det forstå på den måde at det ikke er tit at det er mænden som går og vasker tøj og gøre rent .

For mig er mænd handymand  jeg liver i 2012.

Og? hvorfor skulle han ikke kunne gøre det altså??

som du skriver det ER ÅR 2012 - MÆND kan lige så vel gøre rent, vaske tøjet, handle ind, skifte ungerne osv osv osv som de kan lade værre... Det er da for ynkeligt at "manden" skulle være handymanden - hvad så med enlig? Så skulle vi sætte os ned og sige  jeg er single, jeg mangler en mand til at sætte en hylde op ...

NEJ! Så måler man op, bruger et vaterpas også bruger man en boremaskine også er den skid sku slået - CHRIST altså

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Det tror jeg også. De har været forlovet i 5 år, måske gider han ikke gifte sig med hende fordi hun "blokker" sig for meget

Og så synes jeg ikke de kan skrive sådan om mig!!! Det kommer slet ikke dig ved hvordan jeg liver mit liv sammen med kæresten - eller hvordan vores forhold er !!!

Og jeg synes bestemt du skal stoppe med at skrive sdanne

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Og så synes jeg ikke de kan skrive sådan om mig!!! Det kommer slet ikke dig ved hvordan jeg liver mit liv sammen med kæresten - eller hvordan vores forhold er !!!

Hovsa... Er det ikke sjovt at blive grinet af??

Er det ikke sjovt at der bliver stillet spørgsmål til hvorfor man gør som man gør?

Ej, det skulle du tænke på før du laver sådan en tråd her...

Sorry... Men du er selv ude om det.

Anmeld

28. juli 2012

Swerg

TeamRocket skriver:

Nogen der har brug for lidt opmærksomhed ts ? Hurra for anonym knappen og ligegyldige tråde. Kunne det tænkes der desværre sidde en del kvinder så fast fanget i deres forhold, uden mulighed for at sladre til veninder der muligvis ikke er der, og bare har brug for at komme ud med hvilken røv de lever sammen med? Nej lad os da alle trampe på og grine af disse kvinder der ikke har veninder og hvis mænd er så umulige at snakke med. Lad mig gætte- du er singel, eller ligefrem SELV en mand der lidt frygter din kæreste sidder og snakker sådan om dig? For det gør hun sikkert, hvis ikke her, så til veninderne. Kvinder snakker!
Jeg tænker selv mit og gør store øjne når ikke anonyme profiler med ungernes fulde navne smider hele deres baggrund og forhold på nettet- for det er sgu uheldigt- men hvorfor spørge til det i en anonym tråd? Er du bange for at blive sablet ned af hysteriske kvinder eller er du måske lige blevet bustet i at gøre det samme selv?

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Haha kalder du 5 år hurtigt??? Jamen jeg holder med de andre, tror heller ikke du er havnet i 2012 ven Desuden er det gratis at blive gift.

Sjovt som mange tager det mindre alvorligt at få et barn sammen end at blive gift.

Ja det er hurtigt for mig ! OG HVAD SÅ!!

Måske er jeg en person som ikke bliver gift efter få år sammen - Nok også derfor at vi med at få vores søn .. Jeg kan godt vente! J

Anmeld

28. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Hvis jeg var dig ts, så ville jeg lukke denne debat.

Du har fået luftet din mening, og sat en masse i gang.

Tydeligvis kan det ikke lade sig gøre at diskutere emnet i lige netop denne debat, uden ubehagelige sidespor.

Personligt blev jeg provokeret af dit indlæg - ikke fordi jeg har voldsomt meget at klage over med min kæreste, men fordi det (i min optik) var meget snævert og ensporet. Jeg forsøgte dog at svare i proper og positiv tone for ikke at fjerne opmærksomheden fra selve det emne du bragte op.

Jeg har bare svært ved at se hvordan du skal kunne få meget mere konstruktivt ud af denne debat...

Anmeld

28. juli 2012

Swerg

Muhmi skriver:

Er det ikke sjovt at der bliver stillet spørgsmål til hvorfor man gør som man gør?

SÅ enig!! Virkelig en lam tråd at starte!

Anmeld

28. juli 2012

TeamRocket

Anonym skriver:

Hahaha!! Jeg er en kvinde på 24år. Sammen med manden i 7år . Forlovet i snart 5år - Søn på 3 år 
Så det du skriver om, passer ikke helt på mig!!

Måske er du selv en af dem som blokker sig om din mand

Hell yeah jeg er et brokkehovede med ben i næsen der hænger hylder op og vi deles om vasketøjet. Men sjovt nok har min mand friet og gidet gifte sig med mig Måske du brokker dig for lidt, altså, hvor er gnisten hos en kvinde der bare tror mandens ord er lov?

Måske vi i stede burde have lidt ondt af dig, og ikke af de kvinder der brokker sig

Anmeld

28. juli 2012

Carl-Emil's mor

Muhmi skriver:

ding ding ding ding JACKPOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.