Undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.099 visninger
48 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Undskyld mig.

Jeg synes det er rigtig tit at jeg sidder herinde og læser om parforhold, som handler om hvor ulykkelig de er sammen med deres mand. Synes tit det handler om det er MANDEN og ikke KVINDEN som der er problemet! Hvad er der med de mænd, som gør at kæreligheden går over til had!?  - Han vil ikke det, og han vil ikke dat! Det er mig som gør det hele herhjemme! Mig som tager den lille, mig som gør rent ovs. Og hvad så!? Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan. Hele tiden de sammen problemer, man læser om! Hele tiden BLOK, BLOK om de mænd!

Men undskyld mig! - Du har selv valgt at være sammen med den mand, derfor må du da også kende den person du har valgt at dele liv sammen med! Du har selv valgt at få barn/børn med ham. Du må da kende til hans meninger og hondninger til tingene - du må da viden hvem du er sammen - især ingen du får børn med ham!

Synes det er rigtigt trist at der er så mange herinde, som ligger og skriver om deres mænd på nettet. Jeg vil blive så ked af det, hvis min mand sad og svine mig til på den måde! Tror ikke at jeg kunne tilgive min, hvis han havde gjort det! Det kan godt være man har problemer derhjemme, så er det noget man snakker om selv eller snakker med venner om.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor i hænger jeres kære ud på den måde!! Undskyld det er bare min mening!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

4kløver

her var det skilsmisse vis min skrev sådan om mig og ikke kom til mig vis han havde et problem.

Anmeld

28. juli 2012

bøgelund

Anonym skriver:

Undskyld mig.

Jeg synes det er rigtig tit at jeg sidder herinde og læser om parforhold, som handler om hvor ulykkelig de er sammen med deres mand. Synes tit det handler om det er MANDEN og ikke KVINDEN som der er problemet! Hvad er der med de mænd, som gør at kæreligheden går over til had!?  - Han vil ikke det, og han vil ikke dat! Det er mig som gør det hele herhjemme! Mig som tager den lille, mig som gør rent ovs. Og hvad så!? Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan. Hele tiden de sammen problemer, man læser om! Hele tiden BLOK, BLOK om de mænd!

Men undskyld mig! - Du har selv valgt at være sammen med den mand, derfor må du da også kende den person du har valgt at dele liv sammen med! Du har selv valgt at få barn/børn med ham. Du må da kende til hans meninger og hondninger til tingene - du må da viden hvem du er sammen - især ingen du får børn med ham!

Synes det er rigtigt trist at der er så mange herinde, som ligger og skriver om deres mænd på nettet. Jeg vil blive så ked af det, hvis min mand sad og svine mig til på den måde! Tror ikke at jeg kunne tilgive min, hvis han havde gjort det! Det kan godt være man har problemer derhjemme, så er det noget man snakker om selv eller snakker med venner om.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor i hænger jeres kære ud på den måde!! Undskyld det er bare min mening!

det var dog noget af det mest fornuftige jeg længe har læst. 

jeg ville fandme osse blive trist, hvis min kæreste brokkede sig sådan over mig. der er altid to sider af en sag.

min kæreste laver heller ikke voldsomt meget husligt, udover det jeg spørger ham om. men han tager sig af vores datter, så jeg kan gøre det. han ordner os det udvendige.

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Kan da heller ikke forstå at du ikke hopper forbi de emner der handler om parforhold så? Helt ærligt, mange herinde bruger det her som deres frirum og rigtig mange gør det jo som anonyme, så ligemeget hvad kunne det jo være hvem som helst...

At man ikke altid kan kende den mand man troede man mødte kan jeg da nikke genkendende til, det er skam ikke altid at man ved at de vil være nogle utro r*vhuller der egentlig har flere tøser på én gang end at man selv nogensinde har haft mænd...

Og nogle gange så gør et barn altså rigtig meget ved et parforhold....

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Kan da heller ikke forstå at du ikke hopper forbi de emner der handler om parforhold så? Helt ærligt, mange herinde bruger det her som deres frirum og rigtig mange gør det jo som anonyme, så ligemeget hvad kunne det jo være hvem som helst...

At man ikke altid kan kende den mand man troede man mødte kan jeg da nikke genkendende til, det er skam ikke altid at man ved at de vil være nogle utro r*vhuller der egentlig har flere tøser på én gang end at man selv nogensinde har haft mænd...

Og nogle gange så gør et barn altså rigtig meget ved et parforhold....

Så du synes det er helt okey hvis din mand sad og skriv ondt om dig på nettet?  

Anmeld

28. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Undskyld mig.

På en måde er jeg enig med dig, men det er klart det hurtig bliver en klage over mændende da det oftes er kvindernes synspunkt der kommer frem på denne "kvindeside"..

Hvis du er så træt af disse indlæg synes jeg da bare du skal lade være med at bruge tid på at læse dem

Anmeld

28. juli 2012

Jupiter

Jeg kan godt se pointen, men jeg synes også der skal være plads til at drøfte nogle situationer eller holdninger.

Fx bliver der nogle gange spurgt "Er det mig eller..?". Det er jo tegn på at personen selv er i tvivl om hun er på rette kurs, og derfor beder om andre syn på sagen.

Efter min mening er det ikke okay at "svine ham til" men okay at få lidt luft - Jeg kan dog overhovedet ikke se forskellen på at sladre med veninder bag hans ryg og skrive om ham herinde, hvis problemet i sig selv er at det foregår bag hans ryg?!

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

bøgelund skriver:

det var dog noget af det mest fornuftige jeg længe har læst. 

jeg ville fandme osse blive trist, hvis min kæreste brokkede sig sådan over mig. der er altid to sider af en sag.

min kæreste laver heller ikke voldsomt meget husligt, udover det jeg spørger ham om. men han tager sig af vores datter, så jeg kan gøre det. han ordner os det udvendige.

Jeg kender ikke mange mænd som hjælper til derhjemme . Men ved selvfølelig ikke om jeg kender de rigtigt mænd så  
Det er da også mig herhjemme som gør rent ovs . Og hvad så. Jeg kan lide ham, fordi han er sel  sig

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Så du synes det er helt okey hvis din mand sad og skriv ondt om dig på nettet?  

Tjaa, hvis han gjorde det som anonym så kan jeg sådan set ikke se problemet... Det kunne jo som sagt være hvem som helst... Men altså herhjemme snakker vi om problemerne, men kan godt forstå at nogle kan føle at de ikke kan snakke med deres kæreste om hvordan de egentlig føler, hvis de for det første søger et råd om DE er galt på den, eller fordi deres kæreste flipper ud over den mindste ting... Det er sku ikke sjovt at være i et forhold hvor man er bange for at sige sin mening...

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

På en måde er jeg enig med dig, men det er klart det hurtig bliver en klage over mændende da det oftes er kvindernes synspunkt der kommer frem på denne "kvindeside"..

Hvis du er så træt af disse indlæg synes jeg da bare du skal lade være med at bruge tid på at læse dem

Jeg synes det er sjov at læse dem, får jeg kommer tit til at grine - Det virker meget til at det er kvinderne som der skal have det sidste ord, og det er dem som aldrig har ret..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.