Undskyld mig.
Jeg synes det er rigtig tit at jeg sidder herinde og læser om parforhold, som handler om hvor ulykkelig de er sammen med deres mand. Synes tit det handler om det er MANDEN og ikke KVINDEN som der er problemet! Hvad er der med de mænd, som gør at kæreligheden går over til had!? - Han vil ikke det, og han vil ikke dat! Det er mig som gør det hele herhjemme! Mig som tager den lille, mig som gør rent ovs. Og hvad så!? Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan. Hele tiden de sammen problemer, man læser om! Hele tiden BLOK, BLOK om de mænd!
Men undskyld mig! - Du har selv valgt at være sammen med den mand, derfor må du da også kende den person du har valgt at dele liv sammen med! Du har selv valgt at få barn/børn med ham. Du må da kende til hans meninger og hondninger til tingene - du må da viden hvem du er sammen - især ingen du får børn med ham!
Synes det er rigtigt trist at der er så mange herinde, som ligger og skriver om deres mænd på nettet. Jeg vil blive så ked af det, hvis min mand sad og svine mig til på den måde! Tror ikke at jeg kunne tilgive min, hvis han havde gjort det! Det kan godt være man har problemer derhjemme, så er det noget man snakker om selv eller snakker med venner om.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor i hænger jeres kære ud på den måde!! Undskyld det er bare min mening! 
Anmeld