Undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Tjaa, hvis han gjorde det som anonym så kan jeg sådan set ikke se problemet... Det kunne jo som sagt være hvem som helst... Men altså herhjemme snakker vi om problemerne, men kan godt forstå at nogle kan føle at de ikke kan snakke med deres kæreste om hvordan de egentlig føler, hvis de for det første søger et råd om DE er galt på den, eller fordi deres kæreste flipper ud over den mindste ting... Det er sku ikke sjovt at være i et forhold hvor man er bange for at sige sin mening...

Det vil jeg give dig ret i, men hvorfor så være sammen med sådan en mand, når man ikke kan sidde 2 og 2 og snakke om tingene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Muhmi

Jeg kan godt se pointen, men jeg synes også der skal være plads til at drøfte nogle situationer eller holdninger.

Fx bliver der nogle gange spurgt "Er det mig eller..?". Det er jo tegn på at personen selv er i tvivl om hun er på rette kurs, og derfor beder om andre syn på sagen.

Efter min mening er det ikke okay at "svine ham til" men okay at få lidt luft -  Jeg kan dog overhovedet ikke se forskellen på at sladre med veninder bag hans ryg og skrive om ham herinde, hvis problemet i sig selv er at det foregår bag hans ryg?!

Præcis... Det er da nøjagtig det "samme" bortset fra at hvis man siger det til veninderne istedet for som anonym, så VED de det og vil synes han er en skiderik, herinde vil folk synes det om ham, men ikke vide hvem han er hvis man er anonym...

Anmeld

28. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Jeg synes det er sjov at læse dem, får jeg kommer tit til at grine - Det virker meget til at det er kvinderne som der skal have det sidste ord, og det er dem som aldrig har ret..

Okay.. Speciel humor at grine af andres ulykkelighed!! Så er det da lidt underligt at du klager over disse indlæg hvis det er så morsomt....

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Det vil jeg give dig ret i, men hvorfor så være sammen med sådan en mand, når man ikke kan sidde 2 og 2 og snakke om tingene?

Hvis man f.eks er bange for at han flipper helt ud, så er man nok ikke helt så villig til at tage de bank der efterfølger, eller det skænderi... Vi er jo ikke allesammen ens og mange er konfliktsky og rigtig mange har ikke det perfekte forhold som du åbenbart har.... Ja sorry... Men jeg bliver lidt ærgelig over at man kan være så snæversynet at man ikke kan se der er andre der ikke har det som én selv...

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Rødhætte skriver:

Okay.. Speciel humor at grine af andres ulykkelighed!! Så er det da lidt underligt at du klager over disse indlæg hvis det er så morsomt....

Det skal forstået på den måde, at det er tit nogen herinde som skriver om deres mænd er problemet, og nogen gange synes jeg det er sjov at læse om. For vi kvinder kan også være et problem.

Tit sidder de og roser dem selv og det er det jeg sidder og griner af..

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Rødhætte skriver:

Anmeld

28. juli 2012

Kongmulle

Jeg syntes bestemt der er flest POSITIVE indlæg. Syntes faktisk ikke der er så mange "brok brok" som du siger. Og så er dette forum vel til for at få luftet ud? Desuden er de fleste altid anonyme, som dig selv, så kan jeg ikke se man "hænger nogen ud"!

Anmeld

28. juli 2012

Rødhætte

Anonym skriver:

Det skal forstået på den måde, at det er tit nogen herinde som skriver om deres mænd er problemet, og nogen gange synes jeg det er sjov at læse om. For vi kvinder kan også være et problem.

Tit sidder de og roser dem selv og det er det jeg sidder og griner af..

Selvfølgelig har vi alle fejl - mænd som kvinder, men har nu stadig lidt svært ved at se det sjove i de indlæg.. Men det er jo hver sin smag for humor

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Hvis man f.eks er bange for at han flipper helt ud, så er man nok ikke helt så villig til at tage de bank der efterfølger, eller det skænderi... Vi er jo ikke allesammen ens og mange er konfliktsky og rigtig mange har ikke det perfekte forhold som du åbenbart har.... Ja sorry... Men jeg bliver lidt ærgelig over at man kan være så snæversynet at man ikke kan se der er andre der ikke har det som én selv...

Jeg ved udemærket godt at det ikke er alle som liver i et godt forhold. Derfor synes jeg bestemt også det er vigtigt at vi gør noget ved det. (Snekke med folk som kender en, og som bedre kan hjælp til)

Men synes ikke det er okay er man sidder og hænger folk ud på nettet på den måde! Folk har selv valgt at live sammen med personen, derfor må man også viden hvem det er man lever sammen med!

Anmeld

28. juli 2012

TeamRocket

Nogen der har brug for lidt opmærksomhed ts ? Hurra for anonym knappen og ligegyldige tråde. Kunne det tænkes der desværre sidde en del kvinder så fast fanget i deres forhold, uden mulighed for at sladre til veninder der muligvis ikke er der, og bare har brug for at komme ud med hvilken røv de lever sammen med? Nej lad os da alle trampe på og grine af disse kvinder der ikke har veninder og hvis mænd er så umulige at snakke med. Lad mig gætte- du er singel, eller ligefrem SELV en mand der lidt frygter din kæreste sidder og snakker sådan om dig? For det gør hun sikkert, hvis ikke her, så til veninderne. Kvinder snakker!
Jeg tænker selv mit og gør store øjne når ikke anonyme profiler med ungernes fulde navne smider hele deres baggrund og forhold på nettet- for det er sgu uheldigt- men hvorfor spørge til det i en anonym tråd? Er du bange for at blive sablet ned af hysteriske kvinder eller er du måske lige blevet bustet i at gøre det samme selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.