Anonym skriver:
Jeg ved udemærket godt at det ikke er alle som liver i et godt forhold. Derfor synes jeg bestemt også det er vigtigt at vi gør noget ved det. (Snekke med folk som kender en, og som bedre kan hjælp til)
Men synes ikke det er okay er man sidder og hænger folk ud på nettet på den måde! Folk har selv valgt at live sammen med personen, derfor må man også viden hvem det er man lever sammen med!
Nogle gange har man behov for ikke at snakke med ens forældre eller ens veninder... Hvis de har hørt på dette "brok" i snart fem år, så kan det godt være at deres råd efterhånden ikke har så meget pondus bag dem... Mange gange er det også virkelig nederen at få at vide af ens veninde at hun synes han er en røvbanan og at man burde forlade ham... Jamen så kender man jo hendes mening om ens kæreste og så kan det godt være det ikke er det man har behov for at høre mere, for hvis hun kan se det, så burde jeg også, men hvorfor kan jeg ikke det?? Fordi personen inderst inde stadig elsker denne mand som hun sidder og trasher.
Og vi kan vidst alle sammen blive enige om at man altid fremhæver sig selv lidt og at når man er sur, så lyder det ofte lidt værre end det egentlig er, fordi det er lige nu man er gal og kan se ALLE hans fejl. Men når man er faldet ned, ser de problemer slet ikke så store ud...
Det er rigtig rart at få hørt en masse andre meninger om hvordan deres parforhold har udartet sig, eller hvad de synes man burde gøre... FØR man tør at gøre noget ved det...
Der er så mange forskellige ting der følger med enten det at få et barn, eller et nyt job... Man ændrer sig hele livet, nogle mere end andre, så nej man kan altså ikke sige at man kender den her person som man mødte for ti år siden....
Hvorfor tror du at skilsmisse raten er så høj??
Anmeld