Undskyld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Kongmulle

TeamRocket skriver:

Nogen der har brug for lidt opmærksomhed ts ? Hurra for anonym knappen og ligegyldige tråde. Kunne det tænkes der desværre sidde en del kvinder så fast fanget i deres forhold, uden mulighed for at sladre til veninder der muligvis ikke er der, og bare har brug for at komme ud med hvilken røv de lever sammen med? Nej lad os da alle trampe på og grine af disse kvinder der ikke har veninder og hvis mænd er så umulige at snakke med. Lad mig gætte- du er singel, eller ligefrem SELV en mand der lidt frygter din kæreste sidder og snakker sådan om dig? For det gør hun sikkert, hvis ikke her, så til veninderne. Kvinder snakker!
Jeg tænker selv mit og gør store øjne når ikke anonyme profiler med ungernes fulde navne smider hele deres baggrund og forhold på nettet- for det er sgu uheldigt- men hvorfor spørge til det i en anonym tråd? Er du bange for at blive sablet ned af hysteriske kvinder eller er du måske lige blevet bustet i at gøre det samme selv?

Haha du læser mine tanker engang imellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Undskyld mig.

Jeg synes det er rigtig tit at jeg sidder herinde og læser om parforhold, som handler om hvor ulykkelig de er sammen med deres mand. Synes tit det handler om det er MANDEN og ikke KVINDEN som der er problemet! Hvad er der med de mænd, som gør at kæreligheden går over til had!?  - Han vil ikke det, og han vil ikke dat! Det er mig som gør det hele herhjemme! Mig som tager den lille, mig som gør rent ovs. Og hvad så!? Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan. Hele tiden de sammen problemer, man læser om! Hele tiden BLOK, BLOK om de mænd!

Men undskyld mig! - Du har selv valgt at være sammen med den mand, derfor må du da også kende den person du har valgt at dele liv sammen med! Du har selv valgt at få barn/børn med ham. Du må da kende til hans meninger og hondninger til tingene - du må da viden hvem du er sammen - især ingen du får børn med ham!

Synes det er rigtigt trist at der er så mange herinde, som ligger og skriver om deres mænd på nettet. Jeg vil blive så ked af det, hvis min mand sad og svine mig til på den måde! Tror ikke at jeg kunne tilgive min, hvis han havde gjort det! Det kan godt være man har problemer derhjemme, så er det noget man snakker om selv eller snakker med venner om.
Jeg kan slet ikke forstå hvorfor i hænger jeres kære ud på den måde!! Undskyld det er bare min mening!

UNDSKYLD mig men:

Hvilket årstal er det lige DU lever i?

Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan.

Jesus F Christ!!! Hvor mange kvinder er det lige som GIDER at gøre rent?

Hvad er det MÆND kan som KVINDER IKKE KAN???

Håber seriøst det med skråskrift er en utrolig dårlig joke fra din side af

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Nogen der har brug for lidt opmærksomhed ts ? Hurra for anonym knappen og ligegyldige tråde. Kunne det tænkes der desværre sidde en del kvinder så fast fanget i deres forhold, uden mulighed for at sladre til veninder der muligvis ikke er der, og bare har brug for at komme ud med hvilken røv de lever sammen med? Nej lad os da alle trampe på og grine af disse kvinder der ikke har veninder og hvis mænd er så umulige at snakke med. Lad mig gætte- du er singel, eller ligefrem SELV en mand der lidt frygter din kæreste sidder og snakker sådan om dig? For det gør hun sikkert, hvis ikke her, så til veninderne. Kvinder snakker!
Jeg tænker selv mit og gør store øjne når ikke anonyme profiler med ungernes fulde navne smider hele deres baggrund og forhold på nettet- for det er sgu uheldigt- men hvorfor spørge til det i en anonym tråd? Er du bange for at blive sablet ned af hysteriske kvinder eller er du måske lige blevet bustet i at gøre det samme selv?

Hahaha!! Jeg er en kvinde på 24år. Sammen med manden i 7år . Forlovet i snart 5år - Søn på 3 år 
Så det du skriver om, passer ikke helt på mig!!

Måske er du selv en af dem som blokker sig om din mand

Anmeld

28. juli 2012

Carl-Emil's mor

TeamRocket skriver:

Eller måske selv en kvinde der mangler nosser nok til at leve et lykkeligt liv!

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg ved udemærket godt at det ikke er alle som liver i et godt forhold. Derfor synes jeg bestemt også det er vigtigt at vi gør noget ved det. (Snekke med folk som kender en, og som bedre kan hjælp til)

Men synes ikke det er okay er man sidder og hænger folk ud på nettet på den måde! Folk har selv valgt at live sammen med personen, derfor må man også viden hvem det er man lever sammen med!

Nogle gange har man behov for ikke at snakke med ens forældre eller ens veninder... Hvis de har hørt på dette "brok" i snart fem år, så kan det godt være at deres råd efterhånden ikke har så meget pondus bag dem... Mange gange er det også virkelig nederen at få at vide af ens veninde at hun synes han er en røvbanan og at man burde forlade ham... Jamen så kender man jo hendes mening om ens kæreste og så kan det godt være det ikke er det man har behov for at høre mere, for hvis hun kan se det, så burde jeg også, men hvorfor kan jeg ikke det?? Fordi personen inderst inde stadig elsker denne mand som hun sidder og trasher.

Og vi kan vidst alle sammen blive enige om at man altid fremhæver sig selv lidt og at når man er sur, så lyder det ofte lidt værre end det egentlig er, fordi det er lige nu man er gal og kan se ALLE hans fejl. Men når man er faldet ned, ser de problemer slet ikke så store ud...

Det er rigtig rart at få hørt en masse andre meninger om hvordan deres parforhold har udartet sig, eller hvad de synes man burde gøre... FØR man tør at gøre noget ved det...

Der er så mange forskellige ting der følger med enten det at få et barn, eller et nyt job... Man ændrer sig hele livet, nogle mere end andre, så nej man kan altså ikke sige at man kender den her person som man mødte for ti år siden....

Hvorfor tror du at skilsmisse raten er så høj??

Anmeld

28. juli 2012

Kongmulle

Eller måske selv en kvinde der mangler nosser nok til at leve et lykkeligt liv!

Det tror jeg også. De har været forlovet i 5 år, måske gider han ikke gifte sig med hende fordi hun "blokker" sig for meget

Anmeld

28. juli 2012

Muhmi

TeamRocket skriver:

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

UNDSKYLD mig men:

Hvilket årstal er det lige DU lever i?

Der er ikke mange mænd, som hjælper til i hjemmet, og der er heller ikke mange mænd som gider at gøre rent. Mænden er dem som laver det vi kvinder ikke kan.

Jesus F Christ!!! Hvor mange kvinder er det lige som GIDER at gøre rent?

Hvad er det MÆND kan som KVINDER IKKE KAN???

Håber seriøst det med skråskrift er en utrolig dårlig joke fra din side af

Måske skulle det forstå på den måde at det ikke er tit at det er mænden som går og vasker tøj og gøre rent .

For mig er mænd handymand  jeg liver i 2012.

Anmeld

28. juli 2012

Carl-Emil's mor

Kongmulle skriver:

Det tror jeg også. De har været forlovet i 5 år, måske gider han ikke gifte sig med hende fordi hun "blokker" sig for meget

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kongmulle skriver:

Nok fordi det er dyrt at blive gift skal du nok se . Og jeg har ikke nogen grund til at blive gift så hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.