Hundefoder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

L&V

isabellasmor skriver:

har hørt det netop er pga korn i fodderet der gør de kan udvikle allergi.. men nej, det billigste af det billgste er nok ikke så sundt, men tror nu heller ikke det dyreste af det dyreste nødvendigvis er det bedste, men jeg kommer nok til at skulle prøve mig frem når vi får hende hjem hihi 

tak for svar 

Det er os rigtigt at det kan gi allergi men der er ikke noget tør fodder der er 100% fri for korn eller stivelse da det jo bliver bagt. Men hvis du finder en hvor korn ikke er hovede ingridiensen og som har en go protein kilde så er du godt kørende

Bare du ikke skifter for ofte så ska det nok gå

Så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

LilleChelle

isabellasmor skriver:

Ja det er jo det, det er nok lidt nemmere når vi får hende hjem og ser hvad hun egentlig er til 

Det er jo det  

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Månsson skriver:

Det er os rigtigt at det kan gi allergi men der er ikke noget tør fodder der er 100% fri for korn eller stivelse da det jo bliver bagt. Men hvis du finder en hvor korn ikke er hovede ingridiensen og som har en go protein kilde så er du godt kørende

Bare du ikke skifter for ofte så ska det nok gå

Så lidt

Hehe. Jeg leder i hvert fald lidt endnu, så må vi se hvad eg finder  Skal have kigget en masse mærker igennem som der er foreslået her i hvert fald  

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

LilleChelle skriver:

Det er jo det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.