Hundefoder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.244 visninger
33 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

isabellasmor

Vi skal have hund 

Vi var ude og se den igår og lægge depositum , og nej hvor havde jeg bare lyst til at tage den med hjem med det samme

Når, men ang hundefoder , har jeg jo læst at det er bedst med hundefoder uden korn. Er der nogen der kender et godt mærke, som ikke er det dyreste men stadig godt? Og hvor man kan købe det? 

Det er forresten en cavalier King charles spaniel vi skal have en lille hunderace altså 

Tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Bella89

http://www.olivers.dk/

der har de god hundemad til ok priser

hvis det skal være "bedre" så er der Hills og Royal Canin.

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Kender intet til hundemad, men vi bruger Royal Canin til kattene, og det er en god kvalitet og synes egentlig det holder ok længe.
Det er billigst at købe de store sække.

(Jeg vil også gerne have sådan en hund engang, men manden synes den er for lille )

Anmeld

28. juli 2012

Kay

vi er rigtig glad for arion... men vi har en stor hund... men mener også de laver til små hunde...

der er mange af de billige producenter der putter en masse unødig tom fyld i deres mad, så hundene skal ha støre portioner for at blive mætte.... (lige som når vi spiser på mack d )

så gå efter dem hvor mængden af mad din hund skal ha ikke er stor... for det er nemlig ren god fodder der er i... det gør jo også at prisen slet ik er så stor som den ser ud ved det 10 kg så holder længere da hunden skal havde mindre portioner

man kan også se på hundens afføring om det er en god eller dårlig fodder de får... men det er en helt anden snak  

Anmeld

28. juli 2012

MariaKyedDK

isabellasmor skriver:

Vi skal have hund 

Vi var ude og se den igår og lægge depositum , og nej hvor havde jeg bare lyst til at tage den med hjem med det samme

Når, men ang hundefoder , har jeg jo læst at det er bedst med hundefoder uden korn. Er der nogen der kender et godt mærke, som ikke er det dyreste men stadig godt? Og hvor man kan købe det? 

Det er forresten en cavalier King charles spaniel vi skal have en lille hunderace altså 

Tak på forhånd

vi giver vores lille hund : Royal canin, vores hun er en chihuahua , ved ikke om andre hunderacer os kan spise det....

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Bella89 skriver:

http://www.olivers.dk/

der har de god hundemad til ok priser

hvis det skal være "bedre" så er der Hills og Royal Canin.

Tusind tak for link, det kigger jeg da lige på 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Nessie skriver:

Kender intet til hundemad, men vi bruger Royal Canin til kattene, og det er en god kvalitet og synes egentlig det holder ok længe.
Det er billigst at købe de store sække.

(Jeg vil også gerne have sådan en hund engang, men manden synes den er for lille )

Hehe, de er også bare dejlige 

Okay, kan se der er en del der bruger det mærke

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Kay skriver:

vi er rigtig glad for arion... men vi har en stor hund... men mener også de laver til små hunde...

der er mange af de billige producenter der putter en masse unødig tom fyld i deres mad, så hundene skal ha støre portioner for at blive mætte.... (lige som når vi spiser på mack d )

så gå efter dem hvor mængden af mad din hund skal ha ikke er stor... for det er nemlig ren god fodder der er i... det gør jo også at prisen slet ik er så stor som den ser ud ved det 10 kg så holder længere da hunden skal havde mindre portioner

man kan også se på hundens afføring om det er en god eller dårlig fodder de får... men det er en helt anden snak  

Det vil jeg da lige få ind og kigge på 

Ja det er rigtigt, det skal jeg da huske og holde øje med når vi får hende 

Tusind tak 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

MariaKyedDK skriver:

vi giver vores lille hund : Royal canin, vores hun er en chihuahua , ved ikke om andre hunderacer os kan spise det....

Kan se der er mange der bruger det mærke, må lige se hvad det er for noget . 

Tak for svar 

Anmeld

28. juli 2012

sus73

Hvis det er en hvalp I har købt, så husk at starte op med hvalpefoder, der er beregnet til den størrelse hund I skal have. En grand danois og en cavalier har f.eks. ikke samme behov når det kommer til hvalpefoder (og heller ikke voksen foder for den sags skyld).

Jeg har selv en labrador og har prøvet meget forskelligt foder. Hills kunne hun ikke tåle, men både foder fra Royal Canin, Olivers og Specific har været godt. Inden for disse mærker er der jo flere forskellige slags foder. Husk at foderskift skal gøres over flere dage, så hundens mave vænner sig til det. Det gør du ved at blande det foder hunden har været vant til op med det nye foder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.