Hundefoder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

isabellasmor

Chili skriver:

Kan i hvert fald anbefales

Det eneste minus er altså at du skal bruge fryser plads, så hvis du ikke har det, går det ikke  

Vores hund har fået sin egen lille skabs fryser i gave af familien, hihi

hehe, ja okay, vi har lige købt nyt køle/fryseskab som skal op når vi flytter så der burde være plads hvis det er 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Chili

isabellasmor skriver:

hehe, ja okay, vi har lige købt nyt køle/fryseskab som skal op når vi flytter så der burde være plads hvis det er 

Okay  

Så synes jeg i hvert fald du skal kigge, vi er så glade for det  

Held og lykke med den lille hund

Anmeld

28. juli 2012

LilleChelle

isabellasmor skriver:

lyder ikke rart 

det er jo også svært at vælge når man ikke har hunden endnu, aner jo ikke om det jeg finder er noget for hende  men må da lige ind og kigge på det oliver fodder 

Nogle hunde fungerer bedst på det ene foder, og andre på noget andet. Det der er vigtigt er at DIN hund fungerer på det foder I køber. 

- Mine fungerede ikke på Royal canin, hvilket rigtig mange andre gør. Nogle fungerer ikke på Olivers, hvilket mine gør  

Man er 'desværre' nød til at prøve sig frem over en længere periode Så kan man være heldig at finde noget hunden fungerer på første gang  

Anmeld

28. juli 2012

Bella89

isabellasmor skriver:

Tusind tak for link, det kigger jeg da lige på 

Anmeld

28. juli 2012

L&V

isabellasmor skriver:

Vi skal have hund 

Vi var ude og se den igår og lægge depositum , og nej hvor havde jeg bare lyst til at tage den med hjem med det samme

Når, men ang hundefoder , har jeg jo læst at det er bedst med hundefoder uden korn. Er der nogen der kender et godt mærke, som ikke er det dyreste men stadig godt? Og hvor man kan købe det? 

Det er forresten en cavalier King charles spaniel vi skal have en lille hunderace altså 

Tak på forhånd

Olivers er udemærket foder men jeg ville nu købe hills ved dyrelægen da det bare er bedre end så meget andet hunde foder eller barf..

Husk at følge anvisningen for hvalpefoder til voksenfoder

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Månsson skriver:

Olivers er udemærket foder men jeg ville nu købe hills ved dyrelægen da det bare er bedre end så meget andet hunde foder eller barf..

Husk at følge anvisningen for hvalpefoder til voksenfoder

ja, men er der ikke korn i ? det skulle ikke være så sundt for hunde nemlig.. 

det er sq ikke nemt 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Chili skriver:

Okay  

Så synes jeg i hvert fald du skal kigge, vi er så glade for det  

Held og lykke med den lille hund

Tusind tak 

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

LilleChelle skriver:

Nogle hunde fungerer bedst på det ene foder, og andre på noget andet. Det der er vigtigt er at DIN hund fungerer på det foder I køber. 

- Mine fungerede ikke på Royal canin, hvilket rigtig mange andre gør. Nogle fungerer ikke på Olivers, hvilket mine gør  

Man er 'desværre' nød til at prøve sig frem over en længere periode Så kan man være heldig at finde noget hunden fungerer på første gang  

Ja det er jo det, det er nok lidt nemmere når vi får hende hjem og ser hvad hun egentlig er til 

Anmeld

28. juli 2012

L&V

isabellasmor skriver:

ja, men er der ikke korn i ? det skulle ikke være så sundt for hunde nemlig.. 

det er sq ikke nemt 

Nej i det vi bruger er der ris og laks i Men har nu heller aldrig hørt det med korn før.. But anyway så må man gå ud fra at dyrelægen ved hva der er godt for dyret

Der er bare mange hunde der udvikler en allergi hvis de får billigt fodder, det kan gå ud over tarmen (meget afføring) pelsen, og organerne.. Så det er bare ikke der man ska spare

Anmeld

28. juli 2012

isabellasmor

Månsson skriver:

Nej i det vi bruger er der ris og laks i Men har nu heller aldrig hørt det med korn før.. But anyway så må man gå ud fra at dyrelægen ved hva der er godt for dyret

Der er bare mange hunde der udvikler en allergi hvis de får billigt fodder, det kan gå ud over tarmen (meget afføring) pelsen, og organerne.. Så det er bare ikke der man ska spare

har hørt det netop er pga korn i fodderet der gør de kan udvikle allergi.. men nej, det billigste af det billgste er nok ikke så sundt, men tror nu heller ikke det dyreste af det dyreste nødvendigvis er det bedste, men jeg kommer nok til at skulle prøve mig frem når vi får hende hjem hihi 

tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.