Mad om natten hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

TbCp

AndreasMor84 skriver:

Behovet for mad om natten hænger sammen med indtaget om dagen;-) får de ikke dækket dét om dagen er de sultne om natten. Hér har Andreas ikke fået mad om natten i et par måneder og han er 10 mdr. Vi indførte bla en godnat grød ved 8 mdr alderen;-) og så slap han flasken da han gik mæt i seng;-)

Den tror jeg ikke altid helt holder. Behovet for ekstra tryghed tror jeg også gør mange ting.

Mikkel får grød morgen, middag og aften + frugt eller lign. formiddag og eftermiddag + mellem 5 og 7 flasker med 200ml om dagen... Han er en ædedolk uden lige, men har som skrevet også kun halvdelen af sin tarm, så det løber jo noget hurtigere igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

modesty

Jeg har læst flere steder og har også fået at vide af min SP at vi kunne afvende natamning ved 8 mdr. Så det gjorde vi. Én nat med gråd og brok i cirka en halv time og en 3-4 nætter med opvågning omkring ammetid, hvor han lige skulle nusses lidt og så faldt i søvn. Og det var dét.

Anmeld

28. juli 2012

TbCp

modesty skriver:

Jeg har læst flere steder og har også fået at vide af min SP at vi kunne afvende natamning ved 8 mdr. Så det gjorde vi. Én nat med gråd og brok i cirka en halv time og en 3-4 nætter med opvågning omkring ammetid, hvor han lige skulle nusses lidt og så faldt i søvn. Og det var dét.

Det lyder jo let

Anmeld

28. juli 2012

AndreasMor84

TbCp skriver:

Den tror jeg ikke altid helt holder. Behovet for ekstra tryghed tror jeg også gør mange ting.

Mikkel får grød morgen, middag og aften + frugt eller lign. formiddag og eftermiddag + mellem 5 og 7 flasker med 200ml om dagen... Han er en ædedolk uden lige, men har som skrevet også kun halvdelen af sin tarm, så det løber jo noget hurtigere igennem

Din situation er jo også lidt anderledes men det var dét jeg fik at vide af min sp:-) hun sagde at de ikke har behov for mad i den alder om natten:-) men igen - meget individuelt:-D

Anmeld

28. juli 2012

Sujan

Min datter på 4 mdr. Sover igennem fra 22-07.. der får hun ikke mad i dette tidsrum og sådan har det kørt den sidste måned.. men hun spiser så også rigtig meget i løbet af aftenen..

Anmeld

28. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

vores SP sagde at hvis han fik MME/Modermælk på min. 400 ml på et døgn så var det ligemeget hvornår det lå

det er frem til han er 1 år at de MIN. skal have de 400 ml og MAX 750 ml på et døgn...

Vores på 10 mdr får gennemsnitligt 420 ml fordelt på et døgn med en godnatflaske kl. 20 på 120 ml (inkl. 10 ml lactulose), 150 ml omkring kl. 2, godmorgenflaske på 150 ml omkring kl. 8...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.