Nymark89 skriver:
Puha, har lige sat og læst nogle af jeres kommentare..
Er selv mega jaloux, da min veninde fortalte hun var gravid, sov jeg slet ik den nat, jeg grad og grad, var så dybt ulykkelig..
Min kæreste var dog så sød han trøstede mig og sagde det skal nok lykkes for os skat..
Jeg har været i et trafik ulykke og har fået en kronisk sygdom, det eneste vi ønsker os er en familie... Man er bange for min krop ikke vil kunne klare en graviditet efter jeg er 27. Jeg er 23 nu, og vi kæmper med at blive gravide..
Men ej det er hårdt når man på facebook ser hvordan de lægger scaningsbilleder ind, skriver om deres graviditet..
Siger man noget, så i er så unge, i skal nok få børn, i kan jo tage ud og rejse og gøre hvad i vil.. det er hårdt..
ja folk siger fandme nogen dumme ting!
"er det ikke dejligt at I bare kan starte bilen og køre en tur, uden at skulle pakke børn sammen?"
"ja... den slags har man jo råd til når der ikke er børn"
"det forstår I når I engang får børn"
"børn er ikke alt"
og man har bare lyst til at brøle de uvidende ind i skallen "VI PRØVER AT FÅ BØRN MEN DET ER BARE IKKE SKET, SÅ SPAR MIG FOR ALLE DE DER FRASER"
SUK............ MEN DET GØR MAN IKKE......man sukker, smiler og giver dem ret, for det er nemmere.......
den værste var dog da der kom en dame hen til mig og sagde "neeeeeej, sig mig! er du gravid??!!" ........................nej................ har trøste spist i forsøget og taget 4 kilo på.............
pinlig situation at stå i........... hvorfor spørger folk når de ikke er sikre???????
sidespring............ men suk.......... alle er bare gravide og man orker snart ikke at sige tillykke mere