Nogen der bliver jaloux når andre bliver gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Anonym trådstarter

... Og mange tak til dem der har ønsket at det snart lykkes for os..

Håber også snart det lykkes for jer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

Solstrålebørn

Jeg gjorde dengang jeg prøvede at blive gravid anden gang... Det tog 8 måneder før der skete noget.. 

Anmeld

5. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Puha, har lige sat og læst nogle af jeres kommentare..

Er selv mega jaloux, da min veninde fortalte hun var gravid, sov jeg slet ik den nat, jeg grad og grad, var så dybt ulykkelig..  

Min kæreste var dog så sød han trøstede mig og sagde det skal nok lykkes for os skat..

Jeg har været i et trafik ulykke og har fået en kronisk sygdom, det eneste vi ønsker os er en familie... Man er bange for min krop ikke vil kunne klare en graviditet efter jeg er 27. Jeg er 23 nu, og vi kæmper med at blive gravide..

Men ej det er hårdt når man på facebook ser hvordan de lægger scaningsbilleder ind, skriver om deres graviditet..

Siger man noget, så i er så unge, i skal nok få børn, i kan jo tage ud og rejse og gøre hvad i vil.. det er hårdt..

Anmeld

5. august 2012

gædde/gitte

Nymark89 skriver:

Puha, har lige sat og læst nogle af jeres kommentare..

Er selv mega jaloux, da min veninde fortalte hun var gravid, sov jeg slet ik den nat, jeg grad og grad, var så dybt ulykkelig..  

Min kæreste var dog så sød han trøstede mig og sagde det skal nok lykkes for os skat..

Jeg har været i et trafik ulykke og har fået en kronisk sygdom, det eneste vi ønsker os er en familie... Man er bange for min krop ikke vil kunne klare en graviditet efter jeg er 27. Jeg er 23 nu, og vi kæmper med at blive gravide..

Men ej det er hårdt når man på facebook ser hvordan de lægger scaningsbilleder ind, skriver om deres graviditet..

Siger man noget, så i er så unge, i skal nok få børn, i kan jo tage ud og rejse og gøre hvad i vil.. det er hårdt..

ja folk siger fandme nogen dumme ting!

"er det ikke dejligt at I bare kan starte bilen og køre en tur, uden at skulle pakke børn sammen?"

"ja... den slags har man jo råd til når der ikke er børn"

"det forstår I når I engang får børn"

"børn er ikke alt"

og man har bare lyst til at brøle de uvidende ind i skallen "VI PRØVER AT FÅ BØRN MEN DET ER BARE IKKE SKET, SÅ SPAR MIG FOR ALLE DE DER FRASER"

SUK............ MEN DET GØR MAN IKKE......man sukker, smiler og giver dem ret, for det er nemmere.......

den værste var dog da der kom en dame hen til mig og sagde "neeeeeej, sig mig! er du gravid??!!" ........................nej................ har trøste spist i forsøget og taget 4 kilo på............. pinlig situation at stå i........... hvorfor spørger folk når de ikke er sikre???????

sidespring............ men suk.......... alle er bare gravide og man orker snart ikke at sige tillykke mere

Anmeld

5. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Det er hårdt ja..

Var til sølvbryllup ved kærestens side, der kom et par med deres dengang 6 ugers gamle søn, fantastisk dreng..

Hyggede gevaldigt indtil der kom en og sagde, Ja jeg ved hvad der i min store mave, men hvad er der mon i din strut mave??

Kærestens mormor var overbevist om vi ventede os fordi jeg ikke rigtig rørte alkohol.. :/

Idag er min kæreste på arbejde, og sidder selv og er så trist, da jeg fik min mens igår, var så overbevist om der var gevinst denne gang..

Hvor længe har i prøvet og at blive gravide??

Anmeld

5. august 2012

come2

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så vil jeg høre hvordan I andre her føler, når venner, bekendte eller arbejdskollegaer pludselig er gravide, og I selv prøver og prøver på at blive det?

Min ene kollega har lige født, og fik den anden dag at vide at en af de andre kollegaer er gravid.

Jeg har det så dårligt med at jeg selv bliver så jaloux og ked af det . - Det er jo en god ting, og det burde gøre en glad når andre er gravide, som man jo selv kæmper for at blive.

Håber at i kan komme med noget der ude.

Kram

Vi har selv prøvet i 2 år.

Jeg må da indrømme jeg blev lidt ked da min søster fortalte hun var gravid, men jeg var super glad på hendes vejne.

Jeg ved jo lykken kommer til os ligepludselig

Anmeld

5. august 2012

gædde/gitte

Nymark89 skriver:

Det er hårdt ja..

Var til sølvbryllup ved kærestens side, der kom et par med deres dengang 6 ugers gamle søn, fantastisk dreng..

Hyggede gevaldigt indtil der kom en og sagde, Ja jeg ved hvad der i min store mave, men hvad er der mon i din strut mave??

Kærestens mormor var overbevist om vi ventede os fordi jeg ikke rigtig rørte alkohol.. :/

Idag er min kæreste på arbejde, og sidder selv og er så trist, da jeg fik min mens igår, var så overbevist om der var gevinst denne gang..

Hvor længe har i prøvet og at blive gravide??

åhhhhhhh....... så ydmygende at være buttet på den forkerte måde

er også alene hjemme lige nu...... det er der det er værst, for så tænker man lidt mere.......... vi har ventet på bebs i 3 år og...5 mrd tror jeg det er.... er holdt op med at tælle for meget, for det hjælper ikke.

fik også min mens her i torsdags...... ÆV!!!

Anmeld

5. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Ja man tænker og analysere mere når man er alene

Man burde gøre noget godt for sig selv i stedet, men jaaa...

Anmeld

5. august 2012

KarinaA

har heldigvis aldrigb selv stået i den forfærdeligt situation, og er blevet gravid med to "ups'er" som jeg er meget glad for den dag idag og er ønskebørn for mig og manden

håber inderligt at det samme snart sker for alle jer 

og håber i holder modet oppe, selvom det sikkert er svært 

Anmeld

5. august 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Som overskriften siger, så vil jeg høre hvordan I andre her føler, når venner, bekendte eller arbejdskollegaer pludselig er gravide, og I selv prøver og prøver på at blive det?

Min ene kollega har lige født, og fik den anden dag at vide at en af de andre kollegaer er gravid.

Jeg har det så dårligt med at jeg selv bliver så jaloux og ked af det . - Det er jo en god ting, og det burde gøre en glad når andre er gravide, som man jo selv kæmper for at blive.

Håber at i kan komme med noget der ude.

Kram

Jeg vil så gerne ha nummer to men kan man jo ik uden en kæreste Hehe så ja kan godt blive lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.