Anonym skriver:
Som overskriften siger, så vil jeg høre hvordan I andre her føler, når venner, bekendte eller arbejdskollegaer pludselig er gravide, og I selv prøver og prøver på at blive det?
Min ene kollega har lige født, og fik den anden dag at vide at en af de andre kollegaer er gravid.
Jeg har det så dårligt med at jeg selv bliver så jaloux og ked af det
. - Det er jo en god ting, og det burde gøre en glad når andre er gravide, som man jo selv kæmper for at blive.
Håber at i kan komme med noget der ude. 
Kram
Da vi prøvede at få en baby der var jeg aldrig jaloux, men kunne godt blive lidt ked af det
Jeg var altid glade på andres vejne og ønskede stort tillykke med deres lille pus.
Men efter vi selv er blevet gravide herhjemme har jeg oplevet hvordan veninder har været jaloux og ikke engang har kunne sige ordentligt tillykke og nærmest har skulet efter mig når vi har mødtes i selskab med andre veninder
Fair nok at man bliver jaloux, blev som sagt selv ked af det - men at man faktisk bliver til et menneske der ikke engang kan glæde sig på andres vejne, ja det kan jeg simpelthen ikke med. Var virkelig skuffet over mine veninder og de skal da ikke forvente at jeg bliver glade på deres vejne den dag de står og er i lykkelige omstændigheder. Selvfølgelig bliver jeg glad, misforstå mig ikke, men har næsten lyst til at lave samme opførelse over for dem, så de kan få at føle hvor ked af det de faktisk har gjort et andet menneske der skulle forestille at være glad og lykkelig.
At man kan sidde i selskab med veninder og ikke tør sige noget, vise scanningsbilleder eller noget som helst er simpelthen forfærdeligt.
Ved godt mit eget lille udbrud ikke hjælper dig
Men syntes virkelig du skal tænke over at du gør andre ked af det ved at du har det sådan - og tænk hvis ingen gad og være glade på dine vegne
Du ville da selv syntes det er træls og nok også gøre dig ked af det...
Anmeld