har i overlevet en krise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

mortilnoahogmelina

Ja det kan man vidst roligt sige .
Men ja ønsker ikke nærmere detaljer ud på det offentlige net . Skriv evt pb .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Sujan

mor:) skriver:

Det vil blive ved med at være svært for dig at komme videre sålænge i er on/off. I virkeligheden er det jo kun en måned siden at I for alvor er gået fra hinaden og derfor skal du have tid til at komme over ham.

Det er nu heller ikke nemt når han er far til dit barn og du derfor sikkert ser ham forholdsvis ofte.

Nej nemlig.. ved vi kun har været fra hinanden kort tid.. og vi behøver mere tid til at komme videre.

Men ja svært når man har barn sammen og han er en rigtig god far og ønsker at være sammen med hende alt det han kan. og har jeg svært ved at sige fra til. Har rigtig dårlig samvittighed over at holde dem fra hinanden...

For er jo når han er her at det er sværest. men lære man måske med tiden. og når jeg stopper med at amme vil det jo blive nemmere da han så kan have hende mere alene.

Anmeld

26. juli 2012

Ryberg

Altså min mormor og bedstefar og gennem levet mange kriser, utroskab, druk, han har slået hende - dog kun få gange, de har mistet to drenge den ene en uge efter fødslen, den anden en måned efter fødslen..
De er stadig sammen den dag idag, dog har de været fra hinanden flere gange da de var unge.. Men de elsker hinanden, og siger at deres modgang har gjort deres forhold stærkt! For ved at have gennemlevet alt dette, har de været det igennem..

Når jeg spørger dem hvordan de har holdt hinanden ud, så svarer de begge at man når langt med tilgivelse!
Alle laver, siger og gør noget dumt, og så længe man kan se at man har gjort noget forkert og undskylder, kan man arbejde hen imod tilgivelse og derfra se fremad!

Hellere tilgive og komme videre end at sidde fast i noget uløst !

Det er det jeg lever efter!

Vi har været sammen i 4 år min mand og jeg, og er der nogen der kan snakke med om kriser så kan vi!!
Men det er også det vi gør - snakker, lytter.. Forstår og ser fremad.

For lykke falder ikke ned fra himlen, det er noget der skal arbejdes for!

Og skid hul i hvad andre siger - lyt til dit hjerte og din sunde fornuft!

Held og lykke med det hele :-)

Anmeld

26. juli 2012

Sujan

KittyGirl skriver:

Altså min mormor og bedstefar og gennem levet mange kriser, utroskab, druk, han har slået hende - dog kun få gange, de har mistet to drenge den ene en uge efter fødslen, den anden en måned efter fødslen..
De er stadig sammen den dag idag, dog har de været fra hinanden flere gange da de var unge.. Men de elsker hinanden, og siger at deres modgang har gjort deres forhold stærkt! For ved at have gennemlevet alt dette, har de været det igennem..

Når jeg spørger dem hvordan de har holdt hinanden ud, så svarer de begge at man når langt med tilgivelse!
Alle laver, siger og gør noget dumt, og så længe man kan se at man har gjort noget forkert og undskylder, kan man arbejde hen imod tilgivelse og derfra se fremad!

Hellere tilgive og komme videre end at sidde fast i noget uløst !

Det er det jeg lever efter!

Vi har været sammen i 4 år min mand og jeg, og er der nogen der kan snakke med om kriser så kan vi!!
Men det er også det vi gør - snakker, lytter.. Forstår og ser fremad.

For lykke falder ikke ned fra himlen, det er noget der skal arbejdes for!

Og skid hul i hvad andre siger - lyt til dit hjerte og din sunde fornuft!

Held og lykke med det hele :-)

Tak for dit svar.. Lyder til de har været en del igennem og klaret det alligevel.. Det er virkelig godt gået... For det er virkelig hårde ting lyder det til.

Har også altid synes at man skal kæmpe alt det man kan.. især når der er børn involveret.. Men er altid noget andet når man selv står i det..

Anmeld

26. juli 2012

JanetBJ

går igennem det lige nu med min kæreste, vores økonomi hænger ikke sammen,jeg er i udredning for adhd og vi går op af hinanden konstant vvilket medfører mange skænderier!! om vi klarer den? ved det ikke ..

Anmeld

26. juli 2012

LR85

Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig..

Har jeres forhold overlevet en stor krise af en eller anden form..
F.eks. der var ved at få jer fra hinanden.

Er i glade for i blev sammen.

Nogen der har kæmpet for forholdet og alligevel måtte give op??

Fortæl jeres historie.

Står selv i en situation, hvor alt fornuft siger at jeg skal passe på mig selv, og give op. Er flyttet og er nu alene med min datter.
Men savner hendes far så meget. Ved vi vil kunne få det rigtig godt sammen. Så længe han ikke såre mig igen...

Han har løjet en del. gOg bortset fra det er alt andet godt. Så hvis jeg kan lære at stole på ham og han holder ord. Så ved jeg vi kan få et langt og lykkeligt liv sammen.

Men men.. som sagt siger alt fornuft/familie/venner mig at jeg ikke skal gå tilbage.

Så er nysgerrig. Har jeres forhold overlevet en form for krise????

Ja men der har ALDRIG været løgne eller lign indblandet i. 

Anmeld

26. juli 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Hehe - ja men det er vist på tide at den kommer væk igen, da lillepigen nu er 16 dage

He he måske  Var hun så en af de der cool babyer?

Anmeld

26. juli 2012

Ryberg

Sujan skriver:

Tak for dit svar.. Lyder til de har været en del igennem og klaret det alligevel.. Det er virkelig godt gået... For det er virkelig hårde ting lyder det til.

Har også altid synes at man skal kæmpe alt det man kan.. især når der er børn involveret.. Men er altid noget andet når man selv står i det..

En ting der har hjulpet mig igennem kriser, både arbejds mæssigt, par forhold, personligt osv er coaching!

Det er så godt! :-)

Anmeld

27. juli 2012

AnnaK89

MortilElias2010 skriver:

He he måske  Var hun så en af de der cool babyer?

Jep - too cool!
Hun kom først 11 dage over tid.

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

AnnaKJ skriver:

Jep - too cool!
Hun kom først 11 dage over tid.

Ha ha hun er nok blevet provokeret af din ticker 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.