pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sujan skriver:
Ja bare nysgerrig..
Har jeres forhold overlevet en stor krise af en eller anden form..
F.eks. der var ved at få jer fra hinanden.
Er i glade for i blev sammen.
Nogen der har kæmpet for forholdet og alligevel måtte give op??
Fortæl jeres historie.
Står selv i en situation, hvor alt fornuft siger at jeg skal passe på mig selv, og give op. Er flyttet og er nu alene med min datter.
Men savner hendes far så meget. Ved vi vil kunne få det rigtig godt sammen. Så længe han ikke såre mig igen...
Han har løjet en del. gOg bortset fra det er alt andet godt. Så hvis jeg kan lære at stole på ham og han holder ord. Så ved jeg vi kan få et langt og lykkeligt liv sammen.
Men men.. som sagt siger alt fornuft/familie/venner mig at jeg ikke skal gå tilbage.
Så er nysgerrig. Har jeres forhold overlevet en form for krise????
Ja vi har haft en krise eller to, men ikke nogen jeg vil dele med offentligheden.
Men jeg synes der er forskel på løgne og situationer.
I var i et seriøst forhold. Du var gravid. I den her situation ville jeg bare ikke kunne tilgive løgne og bedrag.
Mindes også noget om at du skrev engang, at han var blevet opdaget før og tilgivet, men misbrugte din tillid igen. Han tager det sikkert heller ikke så seriøst, da i jo har været sammen on/off og ikke rigtig gået fra hinanden. Han ser nok ikke de store konsekvenser i handlingerne.
Men det må være super hårdt for dig. Du skal selvfølgelig vælge med hjertet, men også med hjernen. For du skal nok komme over ham og blive forelsket og elske på ny
Anmeld