har i overlevet en krise??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.747 visninger
39 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Sujan

Ja bare nysgerrig..

Har jeres forhold overlevet en stor krise af en eller anden form..
F.eks. der var ved at få jer fra hinanden.

Er i glade for i blev sammen.

Nogen der har kæmpet for forholdet og alligevel måtte give op??

Fortæl jeres historie.

Står selv i en situation, hvor alt fornuft siger at jeg skal passe på mig selv, og give op. Er flyttet og er nu alene med min datter.
Men savner hendes far så meget. Ved vi vil kunne få det rigtig godt sammen. Så længe han ikke såre mig igen...

Han har løjet en del. gOg bortset fra det er alt andet godt. Så hvis jeg kan lære at stole på ham og han holder ord. Så ved jeg vi kan få et langt og lykkeligt liv sammen.

Men men.. som sagt siger alt fornuft/familie/venner mig at jeg ikke skal gå tilbage.

Så er nysgerrig. Har jeres forhold overlevet en form for krise????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Chili

Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig..

Fortæl jeres historie.

Står selv i en situation, hvor alt fornuft siger at jeg skal passe på mig selv, og give op. Er flyttet og er nu alene med min datter.
Men savner hendes far så meget. Ved vi vil kunne få det rigtig godt sammen. Så længe han ikke såre mig igen...

Han har løjet en del. gOg bortset fra det er alt andet godt. Så hvis jeg kan lære at stole på ham og han holder ord. Så ved jeg vi kan få et langt og lykkeligt liv sammen.

Men men.. som sagt siger alt fornuft/familie/venner mig at jeg ikke skal gå tilbage.

Ja, mit har. Og vi gik også fra hinanden en kort periode på nogle uger .. Alle venner osv. sagde vi ikke skulle gå tilbage, men det føltes bare forkert ikke at være sammen ... 

Så vi valgte at give det en chance til, og venter nu en dejlig dreng til Oktober  

Vi havde også haft løgne osv. i forholdet, og vi snakkede rigtig meget om det! Det hjalp, og selvfølgelig tager det tid at bygge tiltro igen, men jeg synes i hvert fald det har været det hele værd herhjemme  

Jeg elsker min mand mere end noget andet i verden  

Håber alt lykkes for dig, og  med på vejen.

Anmeld

26. juli 2012

Sujan

Chili skriver:

Ja, mit har. Og vi gik også fra hinanden en kort periode på nogle uger .. Alle venner osv. sagde vi ikke skulle gå tilbage, men det føltes bare forkert ikke at være sammen ... 

Så vi valgte at give det en chance til, og venter nu en dejlig dreng til Oktober  

Vi havde også haft løgne osv. i forholdet, og vi snakkede rigtig meget om det! Det hjalp, og selvfølgelig tager det tid at bygge tiltro igen, men jeg synes i hvert fald det har været det hele værd herhjemme  

Jeg elsker min mand mere end noget andet i verden  

Håber alt lykkes for dig, og  med på vejen.

Tak for dine ord..

Her har vi et barn sammen og har boet for mig selv i 5 mdr. Men savner ham bare så meget.
Har været sammen on and off i den tid. Dog har vi den sidste måned ikke været sammen, andet når det har handlet om vores datter.

Anmeld

26. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig..

Fortæl jeres historie.

Her blev der også løjet en del, han troede tit han kom i problemer hvis han fortalte sandheden, så jeg stolede aldrig på ham - det havde nu ikke noget med at være utro at gøre, men hans veninder var nogen jaloux ******* der ville have ham for sig selv, samtidig med det så blev druk, fester og computer tit prioriteret før mig - han var en rigtig drengerøv og en idiot.

Idag er vi så glade for at vi har kæmpet selvom det nogle gange har været lort. Vi stoler på hinanden 100 % og der er sjældent påstyr herhjemme. Ja vi elsker åbenbart hinanden utrolig højt og det er så dejligt at kunne savne hinanden efter 6 år 

Familie og venner vil altid syntes det er åndssvagt at blive såret med vilje - og det syntes jeg da også selv, men når man står i situationen så er det altså bare svært.

Har også lidt den holdning at hvis man skal kæmpe lidt ekstra for det og det ender lykkeligt - jamen så er der da næsten ikke noget der kan stoppe et parforhold 

Håber du vælger rigtigt..

Anmeld

26. juli 2012

Koen.

Ja det har den, du er velkommen til at skrive en pb, vil ikke ud med det her

Anmeld

26. juli 2012

Koen.

Babymamma skriver:

Her blev der også løjet en del, han troede tit han kom i problemer hvis han fortalte sandheden, så jeg stolede aldrig på ham - det havde nu ikke noget med at være utro at gøre, men hans veninder var nogen jaloux ******* der ville have ham for sig selv, samtidig med det så blev druk, fester og computer tit prioriteret før mig - han var en rigtig drengerøv og en idiot.

Idag er vi så glade for at vi har kæmpet selvom det nogle gange har været lort. Vi stoler på hinanden 100 % og der er sjældent påstyr herhjemme. Ja vi elsker åbenbart hinanden utrolig højt og det er så dejligt at kunne savne hinanden efter 6 år 

Familie og venner vil altid syntes det er åndssvagt at blive såret med vilje - og det syntes jeg da også selv, men når man står i situationen så er det altså bare svært.

Har også lidt den holdning at hvis man skal kæmpe lidt ekstra for det og det ender lykkeligt - jamen så er der da næsten ikke noget der kan stoppe et parforhold 

Håber du vælger rigtigt..

Så enig i det sidste du skriver

Anmeld

26. juli 2012

B&J

jeg vil også meget gerne fortælle dig vores krise men så må du lige skrive en BP

Anmeld

26. juli 2012

An&Jo

Sujan skriver:

Ja bare nysgerrig..

Fortæl jeres historie.

Det kan man vidst godt sige vi har.. Vi har kendt hinanden i to et halvt år nu men kun været sådan rigtig kærester i halvandet år..

For halvanden års tid siden gik vi faktisk fra hinanden, min søn og jeg flyttede for os selv og havde det godt, men jeg begyndte at savne peter og han begyndte at savne mig fandt jeg ud af, for jeg skrev et brev til ham hvor jeg forklarede det hele i og han endte faktisk med at forlade hans nye kæreste fordi han hellere ville mig, vi var så sammen igen fra september til november og så gik det galt igen fordi vi ikke kunne snakke om tingene, men vi endte sammen igen i februar hvor han hjalp mig igennem en meget svær periode af mit liv og har været sammen siden og bor også sammen igen.. så det kan lade sig gøre man skal bare være villig til at glemme fortiden og starte på en frisk, selvfølgelig efter man har fået snakket det igennem der gik galt førhen..

Vi har det forresten fantastisk igen og ja vi kan bare ikke undvære hinanden..

Anmeld

26. juli 2012

Loa

Ja eller, det ved jeg jo faktisk ikke. Vi er vidst mere eller mindre midt i vores største krise pt.

Om vi klarer den eller ej, er jeg ikke sikker på, på nuværende tidspunkt, men jeg glæder mig til at finde ud af det.

Anmeld

26. juli 2012

bobbles

Vi har ikke direkte haft nogen kriser kun alm diskutioner men nu har vi også kun været sammen i knapt 2 år men vi er så rigtig gode til at sætte os ned og snakke om tingende hvis vi skulle have nogen problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.