Sujan skriver:
Ja bare nysgerrig..
Har jeres forhold overlevet en stor krise af en eller anden form..
F.eks. der var ved at få jer fra hinanden.
Er i glade for i blev sammen.
Nogen der har kæmpet for forholdet og alligevel måtte give op??
Fortæl jeres historie.
Står selv i en situation, hvor alt fornuft siger at jeg skal passe på mig selv, og give op. Er flyttet og er nu alene med min datter.
Men savner hendes far så meget. Ved vi vil kunne få det rigtig godt sammen. Så længe han ikke såre mig igen...
Han har løjet en del. gOg bortset fra det er alt andet godt. Så hvis jeg kan lære at stole på ham og han holder ord. Så ved jeg vi kan få et langt og lykkeligt liv sammen.
Men men.. som sagt siger alt fornuft/familie/venner mig at jeg ikke skal gå tilbage.
Så er nysgerrig. Har jeres forhold overlevet en form for krise????
Her blev der også løjet en del, han troede tit han kom i problemer hvis han fortalte sandheden, så jeg stolede aldrig på ham - det havde nu ikke noget med at være utro at gøre, men hans veninder var nogen jaloux ******* der ville have ham for sig selv, samtidig med det så blev druk, fester og computer tit prioriteret før mig - han var en rigtig drengerøv og en idiot.
Idag er vi så glade for at vi har kæmpet selvom det nogle gange har været lort. Vi stoler på hinanden 100 % og der er sjældent påstyr herhjemme. Ja vi elsker åbenbart hinanden utrolig højt og det er så dejligt at kunne savne hinanden efter 6 år 
Familie og venner vil altid syntes det er åndssvagt at blive såret med vilje - og det syntes jeg da også selv, men når man står i situationen så er det altså bare svært.
Har også lidt den holdning at hvis man skal kæmpe lidt ekstra for det og det ender lykkeligt - jamen så er der da næsten ikke noget der kan stoppe et parforhold 
Håber du vælger rigtigt..
Anmeld