Giga elgen og reste uglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor er den elg blevet fed!!! Så fed.... Er total vild med elge ( nok fordi den bare er stor og mærkelig ) og din er sød!!!

Taaak søde

Er også rimelig godt tilfreds. Men det tog da godt nok noget tid

Vi er også vilde med elge her i huset. Især min mand. Og endnu mere efter vi støtte på en forige gang vi var i Norge

Han har faktisk haft en 'super moose' En elg klædt i superman outfit. Han havde den i bilen. Så var der indbrud i bilen hvor de tog et mega dyrt anlæg. Og tror du ikke de også tog bamsen Den havde kostet 50 kr! og var da nærmest kun noget værd for os som minde om en god ferie. Så det var mega surt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Taaak søde

Er også rimelig godt tilfreds. Men det tog da godt nok noget tid

Vi er også vilde med elge her i huset. Især min mand. Og endnu mere efter vi støtte på en forige gang vi var i Norge

Han har faktisk haft en 'super moose' En elg klædt i superman outfit. Han havde den i bilen. Så var der indbrud i bilen hvor de tog et mega dyrt anlæg. Og tror du ikke de også tog bamsen Den havde kostet 50 kr! og var da nærmest kun noget værd for os som minde om en god ferie. Så det var mega surt!

Hvor surt med den bamse!!!

For 3 år siden var vi i Sverige med mine forældre og der var vi i en elg-safari-park, hvor vi kørte rundt mellem dem og kom helt tæt på (kunne have rørt dem). Det var så fedt... Virkelig mærkeligt dyr

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Okay så stor troede jeg så alligevel ikke den var OMG hahahahaha

Hov det kan jo forresten godt være det er en lidt anden str garn hun bruger Så bliver den jo ikke sååå stor

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor surt med den bamse!!!

For 3 år siden var vi i Sverige med mine forældre og der var vi i en elg-safari-park, hvor vi kørte rundt mellem dem og kom helt tæt på (kunne have rørt dem). Det var så fedt... Virkelig mærkeligt dyr

Ej hvor fedt! Det vil jeg også prøve engang!

Ja det er virkelig et imponerende dyr. Så giga stort og så stille at man ikke kan høre det komme

Anmeld

26. juli 2012

Mother-love

Nettemor skriver:

Hov det kan jo forresten godt være det er en lidt anden str garn hun bruger Så bliver den jo ikke sååå stor

Hun bruger dobbelt garn tror jeg.

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

michelledam skriver:

Hun bruger dobbelt garn tror jeg.

Ja det gjorde jeg også.. Men bare en lille forskel i garn tykkelse kan godt gøre en del når den er så¨stor

Anmeld

26. juli 2012

SS82

Er helt vild med elgen  Den er fantastisk  Ville ønske jeg kunne lave det - du er knald god 

Anmeld

26. juli 2012

Nettemor

Slott skriver:

Er helt vild med elgen  Den er fantastisk  Ville ønske jeg kunne lave det - du er knald god 

tak

Er altså helt sikker på du sagtens kunne lære det!

Anmeld

27. juli 2012

MorAnna.

Hvor er de flotte! Hvem der dog bare kunne finde ud af dette..

Anmeld

30. juli 2012

MomInTheMaking

Nettemor skriver:

Endelig endelig er min elg blevet færdig.. Det har taget noget tid men den er også bare giga!!

Uglen blev lige lavet af nogle af resterne

De er bare super fine.. kan virkelig se hvordan du bare bliver bedre og bedre. SEJT  og så går du da helt amok, som du får lavet sager..^^ Det er fedt når man er på en bølge, jeg kan slet ikke få gang i det igen. Men nu har jeg heller ikke net for tiden, så er det svært at blive inspireret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.