Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Endelig endelig er min elg blevet færdig.. Det har taget noget tid men den er også bare giga!! Uglen blev lige lavet af nogle af resterne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Endelig endelig er min elg blevet færdig.. Det har taget noget tid men den er også bare giga!! Uglen blev lige lavet af nogle af resterne
gud hvor er du dog bare søde
hva vil sådan en elg i brune striber og med større gevir koste at få lavet?
gud hvor er du dog bare søde hva vil sådan en elg i brune striber og med større gevir koste at få lavet?
Taaark
Det vil nok koste halv meget. Har købt garn for næsten 150 kr til den.. Og brugt en maaase fyld Der er snydt lidt i geviret for ellers kunne det ikke stå ordentlig Så der er prøvet et par træ grill pinde i
for hulan Nettemor dog!!! i morgen skal det være...!! jeg skal ha de der hæklekæppe købt så jeg kan komme igang med at lære det.. Du er bare så skide sej til det
Eliza skriver: for hulan Nettemor dog!!! i morgen skal det være...!! jeg skal ha de der hæklekæppe købt så jeg kan komme igang med at lære det.. Du er bare så skide sej til det
Tauf skriver: De er så sej.. Sebastians værelse bliver da snart fyldt med hækle dyr:-):-)
De er så sej.. Sebastians værelse bliver da snart fyldt med hækle dyr:-):-)
Nettemor skriver: Har brugt et par som gaver Og indtil videre er de ikke nået videre end stuen Værelset er på loftet og han bruger det nærmest kun til at sove i
Har brugt et par som gaver Og indtil videre er de ikke nået videre end stuen Værelset er på loftet og han bruger det nærmest kun til at sove i
Tauf skriver: Hehe :-):-) Jeg vil også lære det..:-)
Hehe :-):-) Jeg vil også lære det..:-)
eeej hvor er de søde.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128