Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Sandheden søde
Sandheden søde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Taaak Skal jeg slappe af så er det frem med hæklenålen.. Det er lækkertGår det godt med maven + indhold? Og hvad med den über lækre Oscar?
Taaak Skal jeg slappe af så er det frem med hæklenålen.. Det er lækkertGår det godt med maven + indhold? Og hvad med den über lækre Oscar?
Jeg strikkede også meget på et tidspunkt , men nu er tiden her bare ikke mere :/
Alle har det rigtig godt Oscar er lykkelig for vi er flyttet .. Han har sovet hele natten mange nætter i træk nu .. Tror han er glad for vi har en stor have
Jeg har ret mange plukveer , ellers går det godt .. Tror desværre han vælger at komme ud før tid den lille mand ..
morethanperfect skriver: Jeg strikkede også meget på et tidspunkt , men nu er tiden her bare ikke mere :/ Alle har det rigtig godt Oscar er lykkelig for vi er flyttet .. Han har sovet hele natten mange nætter i træk nu .. Tror han er glad for vi har en stor have Jeg har ret mange plukveer , ellers går det godt .. Tror desværre han vælger at komme ud før tid den lille mand ..
Nettemor skriver: WUUUUHUUUUUU! TILLYKKE Hvor er det bare super fedt for dig! Jamen min søster kom skam også ind på det hun gerne ville. Så det var jo bare PERFEKT
WUUUUHUUUUUU! TILLYKKE Hvor er det bare super fedt for dig! Jamen min søster kom skam også ind på det hun gerne ville. Så det var jo bare PERFEKT
Tusind tusind tak søde Det er bare SÅ fedt! Nu håber jeg bare at jeg har valgt det rigtige studie Synes det er SÅ fed en uddannelse, men bekymringen kommer nok altid når det er en realitet at man er kommet ind Det pludselig et helt andet liv jo
Fedt med din søster også Stort tillykke med hende
Altså wow hvor er de flotte :-)
Nu ved jeg hvad det er for en hobby jeg skal til at have, jeg vil også lære at hækle, det må da være fantastisk at kunne lave sådanne fine ting med sine hænder
Monica
Monica P skriver: Altså wow hvor er de flotte :-) Nu ved jeg hvad det er for en hobby jeg skal til at have, jeg vil også lære at hækle, det må da være fantastisk at kunne lave sådanne fine ting med sine hænder Monica
Jamen du må da bare igang Og ellers bor vi ikke så langt fra hinanden så kan jo slå hovederne sammen hvis det er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128