Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michelledam skriver: Ihhh elgen er min mor også ved at labe til isabella den er bare så fin
Ihhh elgen er min mor også ved at labe til isabella den er bare så fin
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver:Ja den er rigtig fin! Sebastian er også meget facineret. Havde godt nok ikke regnet med den blev så stor
Nettemor skriver: Endelig endelig er min elg blevet færdig.. Det har taget noget tid men den er også bare giga!! Uglen blev lige lavet af nogle af resterne
Endelig endelig er min elg blevet færdig.. Det har taget noget tid men den er også bare giga!! Uglen blev lige lavet af nogle af resterne
eeeej hvor er den bare SEJ!
michelledam skriver: Nej den er ret stor, så lige min mor havde lavet snuden på den. Så kunne jeg også godt se den bliver stor hehehe
Nej den er ret stor, så lige min mor havde lavet snuden på den. Så kunne jeg også godt se den bliver stor hehehe
HeidiØ skriver: eeeej hvor er den bare SEJ!
Nettemor skriver: Hvilken af dem Taaaaak
Hvilken af dem Taaaaak
iiih mest elgen, men Uglen er OGSÅ sej!! Du er bare hæklemasteren!
HeidiØ skriver: iiih mest elgen, men Uglen er OGSÅ sej!! Du er bare hæklemasteren!
Nettemor skriver:Jep ca 57-58 cm fra ende til anden
michelledam skriver: Okay så stor troede jeg så alligevel ikke den var OMG hahahahaha
Okay så stor troede jeg så alligevel ikke den var OMG hahahahaha
Hvor er den elg blevet fed!!! Så fed.... Er total vild med elge ( nok fordi den bare er stor og mærkelig ) og din er sød!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128