Strawberry skriver:
Synes det ville være spændende hvis i ville fortælle, hvorfor i har valgt den hund i har valgt som førstegangsejer?
Der er jo en hel del at vælge imellem.
Og evt. svarer på spørgsmål som:
Bor I i hus eller lejlighed? og har i børn eller ej?
Jeg har aldrig selv haft en hund, men har altid været omringet af hunde, da min familie er meget hunde glade
. Men har ofte haft et ønske om selv at få en hund på et tidspunkt, da jeg synes det er meget givende at have en hund.
Har mest overvejet disse hunde:
- Papillon
- Langhåret chihuahua
- Kleinspitz
Kom frit frem med dine erfaringer som førstegangs hundeejer 
Vi startede med at få en lille korthåret chihuahua han. Han er nu 2 år og 4 måneder og han er super skøn! Er så tillidsfuld og elsker at hygge/putte og hvis der skal leges er han helt klar på den også.
Grundet hans skønne væsen har vi nu 3 stk chihuahua'er
Vi købte en tæve på halvandet, for lige knap et år siden, og hold da op en kamp det har været! Hun er stadig en smule sky, men hun har også haft en barsk opvækst. Det har krævet meget arbejde, men hun er blevet så skøn.
Sidst har vi fået en ny lille han, som er 15 uger nu. Han har haft en rigtig positiv effekt på de to store, og de fungerer så godt sammen.
Alle 3 elsker børn og de kan sagtens lege med dem længe og man kan ikke se det er 3 små hunde

. Bagefter er de så meget trætte, og kan sove stort set resten af dagen, hvis de får lov.
Alt i alt er jeg ovenud lykkelig for, at vi har fundet en race der passer så godt til os. Vi har erfaret, at man sagtens kan træne de små hunde til at være andet en "taskehunde". De bliver, som man vil de bliver. Man skal blot øve lidt med dem.
Håber du finder den helt rigtige race til jer!
Anmeld