Ej en sød kæreste jeg har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juli 2012

OktoberMor

Marts<3 skriver:

6 år! Puha... Vi har kun været sammen i lidt over et år, og vi har en søn på 4 mdr

Det lyder til, at du har fundet manden i dit liv

Ja jeg er også sikker på at det er manden i mit liv jeg har fundet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2012

pemiro

Marts<3 skriver:

WOW.... I Love smykker, eller hvilken kvinde gør ikke det... Lucky you

P.S Mega flot mave du har på dit profilbilled

Jeg er også helt i chok :O
Hehe tak det er nu en del måneder siden det billede blev taget.. Vores søn er 6 uger på fredag og billedet er fra uge 23+1 savner den lidt hehe

Anmeld

23. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Min plejemors moster er sovet ind her søndag, hun var i vores øjne vores søns oldemor og har haft stor betydning i mit liv.

Oprindeligt skulle vi først derop ad i starten af næste måned da vi faktisk ikke har flere penge på vores konti i denne måned, men da der er bisættelse fredag tager vi med og lillemanden bliver passet af svigerfar der tager med bare for at kunne traske rundt med ham i klapvognen imens vi er i kirken...

så en fantastisk mand og vidunderlig svigerfar der forstår hvor meget det betyder for mig at kunne komme med og have støtten fra manden i kirken...

Anmeld

23. juli 2012

MortilElias2010

Marts<3 skriver:

Ej det lyder lækker Hvordan gik det så?

vi er tæt på at få vores drømme opfyldt!!!  Det er så vildt, at vi kniber hinanden i armene. Der mangler SÅ lidt for at vi kan sige ja! At vi finder en institutionsplads i en børnehave til Elias i den nye kommune og så småting såsom hvilken tv-udbyder huset har og internetudbyder.

Udlejer vil så gerne have os som lejere at han har sænket prisen til samme niveau som det vi sidder i nu med kun 100kvm - og huset er 250kvm. Der er pillefyr og udlejer ringede lige idag og fortalte at det skulle vi ikke bøvle med, så han bestiller bare piller igennem sit firma til 20% rabat og så får vi det den vej. Han vil endda muligvis give os de tre måneders husleje gratis, så vi kun skal tænke på huslejen hvor vi bor nu og han vil så gerne have vi flytter ind med det samme og vil så gerne have os som lejere, så wow altså! Det er SÅ nervepirrende og så fedt og så...ubeskriveligt at vi bare tripper herhjemme. Jeg gør mest, bliver faktisk helt muggen indimellem over at det er uafklaret når alt bare peger i den rigtige retning. Kan ikke vente til jeg kan sige VI SKAL FLYTTE!

Anmeld

23. juli 2012

lhn89

Marts<3 skriver:

Min kæreste kan være en idiot til tider... Men han forstår og forkæle mig:-) idag er det min fødselsdag... Havde ingenting forventet, da jeg er kommet til at skælde ham en del ud på det sidste:-) MEEEN jeg fik mit længe ønsket taske... En mulberry baywater<3<3<3 Jeg er så glad. Til trods for, at jeg har været led, så mente han alligevel jeg fortjente den...

Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være... 

Go' weekend 

Hvor er han sød og tillykke med den!  

Det samme er min dejlige kæreste, han gjorde det samme for mig, til min sidste fødselsdag. Fordi jeg lige var blevet mor - og var så god til det  Så jeg er også den lykkelige ejer af en smuk Mulberry Bayswater - og den skønneste kæreste 

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

lhn89 skriver:

Hvor er han sød og tillykke med den!  

Det samme er min dejlige kæreste, han gjorde det samme for mig, til min sidste fødselsdag. Fordi jeg lige var blevet mor - og var så god til det  Så jeg er også den lykkelige ejer af en smuk Mulberry Bayswater - og den skønneste kæreste 

Så ved du præcis hvilken lykke der går gennem ens krop, når man tager det stykke lækkert design under armen...;-)

Anmeld

23. juli 2012

lhn89

Marts<3 skriver:

Så ved du præcis hvilken lykke der går gennem ens krop, når man tager det stykke lækkert design under armen...;-)

Ja det er helt fantastisk!  Især når det kommer uventet!

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

MortilElias2010 skriver:

vi er tæt på at få vores drømme opfyldt!!!  Det er så vildt, at vi kniber hinanden i armene. Der mangler SÅ lidt for at vi kan sige ja! At vi finder en institutionsplads i en børnehave til Elias i den nye kommune og så småting såsom hvilken tv-udbyder huset har og internetudbyder.

Udlejer vil så gerne have os som lejere at han har sænket prisen til samme niveau som det vi sidder i nu med kun 100kvm - og huset er 250kvm. Der er pillefyr og udlejer ringede lige idag og fortalte at det skulle vi ikke bøvle med, så han bestiller bare piller igennem sit firma til 20% rabat og så får vi det den vej. Han vil endda muligvis give os de tre måneders husleje gratis, så vi kun skal tænke på huslejen hvor vi bor nu og han vil så gerne have vi flytter ind med det samme og vil så gerne have os som lejere, så wow altså! Det er SÅ nervepirrende og så fedt og så...ubeskriveligt at vi bare tripper herhjemme. Jeg gør mest, bliver faktisk helt muggen indimellem over at det er uafklaret når alt bare peger i den rigtige retning. Kan ikke vente til jeg kan sige VI SKAL FLYTTE!

WOW! Det lyder næsten for godt til at være sandt! Vi sidder selv i 2 vær. på 60 kvm med en lille baby! Vil ØNSKE vi var på vej til at flytte et sted hen som Jeres... suk..

Jeg sidder Jer misundelig tanker herfra Østerbro...

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

Wampires skriver:

Min plejemors moster er sovet ind her søndag, hun var i vores øjne vores søns oldemor og har haft stor betydning i mit liv.

Oprindeligt skulle vi først derop ad i starten af næste måned da vi faktisk ikke har flere penge på vores konti i denne måned, men da der er bisættelse fredag tager vi med og lillemanden bliver passet af svigerfar der tager med bare for at kunne traske rundt med ham i klapvognen imens vi er i kirken...

så en fantastisk mand og vidunderlig svigerfar der forstår hvor meget det betyder for mig at kunne komme med og have støtten fra manden i kirken...

Det gør mig ondt, jeg kondolere...

Det glæder mig at du har så gode mennesker i denne svære tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.