Ej en sød kæreste jeg har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2012

MortilElias2010

Bellas Mor skriver:

Hmmm.... Så kommer jeg lige og ødelægger det hele..

Min kæreste har holdt ferie i snart 2 uger - og havde virkelig glædet mig til vi alle tre skulle være sammen - MEN... Han er stadig doven - gider ikke hjælpe med noget herhjemme, hænger ud med vennerne (også iaften, for engangs skyld..)

Så jeg sidder alene på en lørdag aften, vores datter sover, og jeg kan ikke engang drunke mine sorger i et glas rødvin, for jeg er gravid (29 uger)... Ooooork!!!

Sorry... Skulle lige ud med mine frustrationer.

Jeg tænker bare lige højt på skrift, men noget godt må der da have været ....

TS: Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

OktoberMor

Marts<3 skriver:

Min kæreste kan være en idiot til tider... Men han forstår og forkæle mig:-) idag er det min fødselsdag... Havde ingenting forventet, da jeg er kommet til at skælde ham en del ud på det sidste:-) MEEEN jeg fik mit længe ønsket taske... En mulberry baywater<3<3<3 Jeg er så glad. Til trods for, at jeg har været led, så mente han alligevel jeg fortjente den...

Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være... 

Go' weekend 

Først et tillykke med dagen, Godt at høre at du fik hvad du ønsket dig.. 

Min kæreste kan også være en idiot til tider, men jeg er sikkert en ligeså stor kælling til tider også.. Men min kæreste er simpelthen så omsorgsfuld, tænksom og fantastisk for tiden.

Han er simpelthen min store kærlighed, selv efter snart 6 år sammen med ham!... 

Anmeld

21. juli 2012

Dustmuz

Bellas Mor skriver:

Hmmm.... Så kommer jeg lige og ødelægger det hele..

Min kæreste har holdt ferie i snart 2 uger - og havde virkelig glædet mig til vi alle tre skulle være sammen - MEN... Han er stadig doven - gider ikke hjælpe med noget herhjemme, hænger ud med vennerne (også iaften, for engangs skyld..)

Så jeg sidder alene på en lørdag aften, vores datter sover, og jeg kan ikke engang drunke mine sorger i et glas rødvin, for jeg er gravid (29 uger)... Ooooork!!!

Sorry... Skulle lige ud med mine frustrationer.

et god råd: KAGERULLE

den kan bruges til opdragelse af mænd..
hvis dette ikke virker, så bager jeg dig en chokoladekage som nok SKAL få ham på andre tanker..
i hvert fald når du tæsker ham med den

Bare spørg jydeinden hvor ondt en chokoladekage kan gøre

Anmeld

21. juli 2012

Dustmuz

Marts<3 skriver:

Min kæreste kan være en idiot til tider... Men han forstår og forkæle mig:-) idag er det min fødselsdag... Havde ingenting forventet, da jeg er kommet til at skælde ham en del ud på det sidste:-) MEEEN jeg fik mit længe ønsket taske... En mulberry baywater<3<3<3 Jeg er så glad. Til trods for, at jeg har været led, så mente han alligevel jeg fortjente den...

Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være... 

Go' weekend 

Kæmpe tillykke med dagen forøvrigt

Anmeld

21. juli 2012

Bellas Mor

MortilElias2010 skriver:

Jeg tænker bare lige højt på skrift, men noget godt må der da have været ....

TS: Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være...

Nope.... Ikke de sidste 3-4 dage..

Til TS, sorry... Var ikke meningen at ødelægge din søde historie. Gid det var min mand. Og tillykke med fødselsdagen

Håber du har haft en skøn dag

Anmeld

21. juli 2012

Bellas Mor

Dustmuz skriver:

et god råd: KAGERULLE

den kan bruges til opdragelse af mænd..
hvis dette ikke virker, så bager jeg dig en chokoladekage som nok SKAL få ham på andre tanker..
i hvert fald når du tæsker ham med den

Bare spørg jydeinden hvor ondt en chokoladekage kan gøre

Ha ha.. Hvor er du sød  Tak skal du ha...

Anmeld

21. juli 2012

Dustmuz

Bellas Mor skriver:

Ha ha.. Hvor er du sød  Tak skal du ha...

Det var så lidt.. kunne se du trængte til et godt grin

men prøv den der kagerulle.. ligesom i tegnefilm..
har på fornemmelsen at når du først rammer ham, så har du hans opmærksomhed.. og den vil ikke blive afbrudt af venner eller noget som helst andet..

og hvis den gør, så slår du ham bare 2 gange mere hehe

jeg er fuld af gode råd på opdragelse af mænd..
jeg er jo trodsalt en af slagsen

Anmeld

21. juli 2012

Bellas Mor

Dustmuz skriver:

Det var så lidt.. kunne se du trængte til et godt grin

men prøv den der kagerulle.. ligesom i tegnefilm..
har på fornemmelsen at når du først rammer ham, så har du hans opmærksomhed.. og den vil ikke blive afbrudt af venner eller noget som helst andet..

og hvis den gør, så slår du ham bare 2 gange mere hehe

jeg er fuld af gode råd på opdragelse af mænd..
jeg er jo trodsalt en af slagsen

Synes også efterhånden jeg har prøvet alt (bortset fra kagerullen), så kunne være være man skulle tage nye metoder i brug.... VOLD!!!

Anmeld

21. juli 2012

Dustmuz

Bellas Mor skriver:

Synes også efterhånden jeg har prøvet alt (bortset fra kagerullen), så kunne være være man skulle tage nye metoder i brug.... VOLD!!!

hehe nemlig..
VOLD er vejen frem når en mand ikke gider og høre efter..

Anmeld

21. juli 2012

pemiro

Marts<3 skriver:

Go' weekend 

Min kæreste er også en hat til at forkæle hehe.. Så jeg har længe sagt jeg ønsker mig en gave og han har sagt: ja ved det godt, det er også for dårligt jeg ikke gir dig noget..
Intet skete så sendte en mms med en MEGET FLOT OG DYR ring (ægte guld), i sjov...
Nu har han satme købt den til mig
Så nu er jeg helt i chok i stedet og ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.