Ej en sød kæreste jeg har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2012

Adrina

pemiro skriver:

Min kæreste er også en hat til at forkæle hehe.. Så jeg har længe sagt jeg ønsker mig en gave og han har sagt: ja ved det godt, det er også for dårligt jeg ikke gir dig noget..
Intet skete så sendte en mms med en MEGET FLOT OG DYR ring (ægte guld), i sjov...
Nu har han satme købt den til mig
Så nu er jeg helt i chok i stedet og ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre hehe..

Når det gælder om at gøre ting herhjemme, er min kæreste en abe .. MEN! Han gør så meget andet for mig, som jeg vidst ikke altid viser at jeg sætter pris på .

Han er den rigtige for mig - det er satme sikkert. Finder ikke nogen bedre end ham .. og vil jeg heller ikke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2012

pemiro

Adrina skriver:

Når det gælder om at gøre ting herhjemme, er min kæreste en abe .. MEN! Han gør så meget andet for mig, som jeg vidst ikke altid viser at jeg sætter pris på .

Han er den rigtige for mig - det er satme sikkert. Finder ikke nogen bedre end ham .. og vil jeg heller ikke 

Min er helt sikkert også den rette for mig.. Og så er han så go ved både mig og vores søn... Kunne slet ikke se mig selv få et bedre med nogen anden.. Mit liv skal kun deles med ham

Anmeld

22. juli 2012

M&M2012

Min kæreste er den bedste i verden.

Har været rigtig syg de sidste 2 uger, har været indlagt, har ikke kunne stå op, kastet op over det hele - det har bare ikke været kønt. Og så har jeg bare haft minus overskud, og været en sur og tvær kost overfor den stakkels mand og han har taget det hele med ophøjet ro.

Her i onsdags, da jeg endelig begyndte at få det bedre så jeg på nettet at én af mine absolutte yndlingskunstere svinger vejen forbi Vega på min fødselsdag i december, og jeg gik helt i koma. Der var dømt pigehvin og det hele. Gud hjælpe mig om så ikke manden svinger en tur forbi posthuset på vej hjem fra arbejde og køber 2 billetter - bare fordi jeg fortjener det, når nu jeg har været så syg og fordi han bare elsker mig.

Jeg vrælede i 10 minutter af ren og skær lykke - er en heldig heldig pige.

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

MortilElias2010 skriver:

Min mand kørte ned af en grusvej idag på vej ud mod en fiskesø og for enden af den lå drømmehuset. Der er udstue, utallige værelser, kæmpe have, carport med plads til to biler, en gårdsplads og en kæmpe hal hvor der har gået heste bl.a. ridebane og husdyr ER tilladt. det havde de sidste lejere - en del hunde (min mand har været derude og fælde træer så han kender udlejer nogenlunde og har en god mavefornemmelse) osv. Til dette hører skov, udsigt over endeløse marker og masser af rådyr, frugttræer, der er bryggers, plads til både atelie, kreativt rum, to kontorer og så er der stadigvæk værelser i overskud og det er til leje igennem een min mand kender, så vi skal ned at se det imorgen og HVIS prisen er rigtig, så tager vi det  Er simpelthen bare så spændt og kan ikke vente, og håber bare at prisen er til at forhandle med på den gode side af hvad vi kan tilbyde  især når jeg nu endnu ikke er i fast regulært arbejde. Er bare SÅ bange for at have set det, men ikke kan få det - og så er det endda med forkøbsret! Tør slet ikke tænke på hvor ked af det jeg bliver, hvis det ikke kan lade sig gøre....  det er bare så perfekt at jeg næsten ikke tør håbe! Men er taknemmelig for at min mands chef oplyste os om det og at min mand overvejernok til at ville vise mig det!

Og TS: Tillykke med fødselsdagen!

Ej det lyder lækker Hvordan gik det så?

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

Bellas Mor skriver:

Hmmm.... Så kommer jeg lige og ødelægger det hele..

Min kæreste har holdt ferie i snart 2 uger - og havde virkelig glædet mig til vi alle tre skulle være sammen - MEN... Han er stadig doven - gider ikke hjælpe med noget herhjemme, hænger ud med vennerne (også iaften, for engangs skyld..)

Så jeg sidder alene på en lørdag aften, vores datter sover, og jeg kan ikke engang drunke mine sorger i et glas rødvin, for jeg er gravid (29 uger)... Ooooork!!!

Sorry... Skulle lige ud med mine frustrationer.

Undskyld det lidt sene svar! Men her da tingene hellere ikke været for gode... Jeg syntes ikke din mand kan være det bekendt! Har i snakket om det?

Det blir jo ikke ligefrem nemmere med nr. 2!

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

OktoberMor skriver:

Først et tillykke med dagen, Godt at høre at du fik hvad du ønsket dig.. 

Min kæreste kan også være en idiot til tider, men jeg er sikkert en ligeså stor kælling til tider også.. Men min kæreste er simpelthen så omsorgsfuld, tænksom og fantastisk for tiden.

Han er simpelthen min store kærlighed, selv efter snart 6 år sammen med ham!... 

6 år! Puha... Vi har kun været sammen i lidt over et år, og vi har en søn på 4 mdr

Det lyder til, at du har fundet manden i dit liv

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

pemiro skriver:

Min kæreste er også en hat til at forkæle hehe.. Så jeg har længe sagt jeg ønsker mig en gave og han har sagt: ja ved det godt, det er også for dårligt jeg ikke gir dig noget..
Intet skete så sendte en mms med en MEGET FLOT OG DYR ring (ægte guld), i sjov...
Nu har han satme købt den til mig
Så nu er jeg helt i chok i stedet og ved slet ikke hvad jeg skal sige eller gøre hehe..

WOW.... I Love smykker, eller hvilken kvinde gør ikke det... Lucky you

P.S Mega flot mave du har på dit profilbilled

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

Adrina skriver:

Kan hellere ikke selv prale med den mest praktiske mand i verden men han husker at takke mig så snart han ser jeg har gjort det! Så blir man lidt glad, for at han ser at man gør noget...

Anmeld

23. juli 2012

Marts<3

M&M2012 skriver:

Min kæreste er den bedste i verden.

Har været rigtig syg de sidste 2 uger, har været indlagt, har ikke kunne stå op, kastet op over det hele - det har bare ikke været kønt. Og så har jeg bare haft minus overskud, og været en sur og tvær kost overfor den stakkels mand og han har taget det hele med ophøjet ro.

Her i onsdags, da jeg endelig begyndte at få det bedre så jeg på nettet at én af mine absolutte yndlingskunstere svinger vejen forbi Vega på min fødselsdag i december, og jeg gik helt i koma. Der var dømt pigehvin og det hele. Gud hjælpe mig om så ikke manden svinger en tur forbi posthuset på vej hjem fra arbejde og køber 2 billetter - bare fordi jeg fortjener det, når nu jeg har været så syg og fordi han bare elsker mig.

Jeg vrælede i 10 minutter af ren og skær lykke - er en heldig heldig pige.

Hihi, det er en sød historie Håber du har fået det bedre

Anmeld

23. juli 2012

Frk.S

Dejligt! 

Og tillykke med fødselsdagen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.