Ej en sød kæreste jeg har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.755 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. juli 2012

Marts<3

Min kæreste kan være en idiot til tider... Men han forstår og forkæle mig:-) idag er det min fødselsdag... Havde ingenting forventet, da jeg er kommet til at skælde ham en del ud på det sidste:-) MEEEN jeg fik mit længe ønsket taske... En mulberry baywater<3<3<3 Jeg er så glad. Til trods for, at jeg har været led, så mente han alligevel jeg fortjente den...

Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være... 

Go' weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Marts<3 skriver:

Min kæreste kan være en idiot til tider... Men han forstår og forkæle mig:-) idag er det min fødselsdag... Havde ingenting forventet, da jeg er kommet til at skælde ham en del ud på det sidste:-) MEEEN jeg fik mit længe ønsket taske... En mulberry baywater<3<3<3 Jeg er så glad. Til trods for, at jeg har været led, så mente han alligevel jeg fortjente den...

Det er min søde historie... Fortæl en hyggelig glad ting om dit forhold. Er i humør til at høre hvor dejlige vores mænd kan være... 

Go' weekend 

Skønt når kæresten forkæler en ! Og som et gammelt ordsprog siger: Elsk mig mest når jeg mindst fortjener det - for da behøver jeg det mest.. (eller hvordan det nu lige præcist er )

Og tillykke med fødselsdagen

Anmeld

21. juli 2012

jydeinden

Marts<3 skriver:

Go' weekend 

jeg kan kun sige at jeg elsker min kæreste utroligt højt, fordi han støtter mig i denne svære tid, og fordi han altid skælder mig kærligt ud når jeg fortjener det

Anmeld

21. juli 2012

Marts<3

Frk P. skriver:

Skønt når kæresten forkæler en ! Og som et gammelt ordsprog siger: Elsk mig mest når jeg mindst fortjener det - for da behøver jeg det mest.. (eller hvordan det nu lige præcist er )

Og tillykke med fødselsdagen

Det vil jeg huske:-) Og mange tak;-)

Anmeld

21. juli 2012

Glad Giraf

Marts<3 skriver:

Go' weekend 

Hvor dejligt med betænksomme kærester

Dengang vi skulle flytte i vores rækkehus havde min kæreste i al hemmelighed snakket med boligselskabet og fået vores nøgle to dage før tid... Ligeledes havde han i sammenrå med det meste af min familie flyttet alle vores ting uden jeg anede det...
Så da han lokkede mig med op for bare at kigge ind ad vinduet stod alle vores ting i lejligheden, og jeg skulle bare pakke de sidste kasser ud... Tror det er den bedste overraskelse jeg nogensinde har fået, speciel fordi det var min søde kæreste der planlagde det hele men også fordi så mange mennesker gad hjælpe ham for min skyld

Anmeld

21. juli 2012

Marts<3

jydeinden skriver:

jeg kan kun sige at jeg elsker min kæreste utroligt højt, fordi han støtter mig i denne svære tid, og fordi han altid skælder mig kærligt ud når jeg fortjener det

Det er ikke "kun" Det er alt afgørende i et forhold! Så det er jeg glad for at høre... Min kæreste kunne lære af, at skælde mig ud på en kærlig måde:-)

Anmeld

21. juli 2012

Marts<3

Nina1988 skriver:

Hvor dejligt med betænksomme kærester

Dengang vi skulle flytte i vores rækkehus havde min kæreste i al hemmelighed snakket med boligselskabet og fået vores nøgle to dage før tid... Ligeledes havde han i sammenrå med det meste af min familie flyttet alle vores ting uden jeg anede det...
Så da han lokkede mig med op for bare at kigge ind ad vinduet stod alle vores ting i lejligheden, og jeg skulle bare pakke de sidste kasser ud... Tror det er den bedste overraskelse jeg nogensinde har fået, speciel fordi det var min søde kæreste der planlagde det hele men også fordi så mange mennesker gad hjælpe ham for min skyld

Nååårh:-) Det er en temmelig betænktsom kæreste du har:-)

Anmeld

21. juli 2012

MortilElias2010

Min mand kørte ned af en grusvej idag på vej ud mod en fiskesø og for enden af den lå drømmehuset. Der er udstue, utallige værelser, kæmpe have, carport med plads til to biler, en gårdsplads og en kæmpe hal hvor der har gået heste bl.a. ridebane og husdyr ER tilladt. det havde de sidste lejere - en del hunde (min mand har været derude og fælde træer så han kender udlejer nogenlunde og har en god mavefornemmelse) osv. Til dette hører skov, udsigt over endeløse marker og masser af rådyr, frugttræer, der er bryggers, plads til både atelie, kreativt rum, to kontorer og så er der stadigvæk værelser i overskud og det er til leje igennem een min mand kender, så vi skal ned at se det imorgen og HVIS prisen er rigtig, så tager vi det  Er simpelthen bare så spændt og kan ikke vente, og håber bare at prisen er til at forhandle med på den gode side af hvad vi kan tilbyde  især når jeg nu endnu ikke er i fast regulært arbejde. Er bare SÅ bange for at have set det, men ikke kan få det - og så er det endda med forkøbsret! Tør slet ikke tænke på hvor ked af det jeg bliver, hvis det ikke kan lade sig gøre....  det er bare så perfekt at jeg næsten ikke tør håbe! Men er taknemmelig for at min mands chef oplyste os om det og at min mand overvejernok til at ville vise mig det!

Og TS: Tillykke med fødselsdagen!

Anmeld

21. juli 2012

jydeinden

Marts<3 skriver:

Det er ikke "kun" Det er alt afgørende i et forhold! Så det er jeg glad for at høre... Min kæreste kunne lære af, at skælde mig ud på en kærlig måde:-)

hehe vi kan sagtens skændes så det brager, men vi er aldrig gået i seng og været uvenner, for det vil ingen af os have. men han skælder mig mest ud hvis jeg gør noget som går udover mit eget helbred ( hvilket jeg ret ofte gør af stædighed )

Anmeld

21. juli 2012

Bellas Mor

Hmmm.... Så kommer jeg lige og ødelægger det hele..

Min kæreste har holdt ferie i snart 2 uger - og havde virkelig glædet mig til vi alle tre skulle være sammen - MEN... Han er stadig doven - gider ikke hjælpe med noget herhjemme, hænger ud med vennerne (også iaften, for engangs skyld..)

Så jeg sidder alene på en lørdag aften, vores datter sover, og jeg kan ikke engang drunke mine sorger i et glas rødvin, for jeg er gravid (29 uger)... Ooooork!!!

Sorry... Skulle lige ud med mine frustrationer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.