Min mand kørte ned af en grusvej idag på vej ud mod en fiskesø og for enden af den lå drømmehuset. Der er udstue, utallige værelser, kæmpe have, carport med plads til to biler, en gårdsplads og en kæmpe hal hvor der har gået heste bl.a. ridebane og husdyr ER tilladt. det havde de sidste lejere - en del hunde (min mand har været derude og fælde træer så han kender udlejer nogenlunde og har en god mavefornemmelse) osv. Til dette hører skov, udsigt over endeløse marker og masser af rådyr, frugttræer, der er bryggers, plads til både atelie, kreativt rum, to kontorer og så er der stadigvæk værelser i overskud og det er til leje igennem een min mand kender, så vi skal ned at se det imorgen og HVIS prisen er rigtig, så tager vi det
Er simpelthen bare så spændt og kan ikke vente, og håber bare at prisen er til at forhandle med på den gode side af hvad vi kan tilbyde
især når jeg nu endnu ikke er i fast regulært arbejde. Er bare SÅ bange for at have set det, men ikke kan få det - og så er det endda med forkøbsret! Tør slet ikke tænke på hvor ked af det jeg bliver, hvis det ikke kan lade sig gøre....
det er bare så perfekt at jeg næsten ikke tør håbe! Men er taknemmelig for at min mands chef oplyste os om det og at min mand overvejernok til at ville vise mig det! 
Og TS: Tillykke med fødselsdagen! 

Anmeld